hoeveel meter??

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste Linda,

Op de tekening op de website van de GOCA zie ik dat je 11 meter afstand hebt vóór de voorste bakens.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Hallo Linda,
Quote: Enkel vind ik voor mezelf dat ik nogal veel plaats nodig heb om mijn auto recht voor de baken te krijgen
Klik eens op de topic "praktijk examen B "
Daar staat perfect uitgelegd hoe je dit goed kunt aanleren, zeker als je op het icoontje " animatie rijprof" klikt.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Bericht door Linda »

Voor ik mijn manoeuvres ga oefenen bekijk ik de animatie altijd om er zeker van te zijn dat ik geen fouten maak
Maar ik zou het erg vinden indien ik niet zou slagen omdat ik tever naar voren rij en van de bakens weg,dus dat zal nog wat oefenen worden

Maar de oefeningen zelf leg ik allemaal af op ongeveer 1.30minuut en denk wel dat ik daar goed zit ik mag het zelfs nog wat rustiger aan doen
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

hoeveel meter??

Bericht door Linda »

Ik heb gisteren voor het eerst geoefend om 10meter achteruit te rijden door een smal stuk en het lukte me aardig
Enkel vind ik voor mezelf dat ik nogal veel plaats nodig heb om mijn auto recht voor de baken te krijgen

Kan er mij iemand zeggen hoeveel plaats men juist voorziet voor je aan deze oefening begint

Alvst bedankt
Plaats reactie