Manoeuvers met met eigen wagen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Brecht,

een link met nog wat meer informatie over dit onderwerp en ook nog meer praktijkinfo die niet op deze site staat: http://www.vab.be/NL/autoadvies/rijopleidingen/
Brecht

Manoeuvers met met eigen wagen

Bericht door Brecht »

Ik heb mij praktische opleiding bij de rijschool beeindigd. Maar nu zou ik graag mijn manoeuvers oefenen met mijn eigen auto (die een stuk groter is dan de auto van de rijschool). Mijn vraag is nu hoeveel ik die paaltjes moet verplaatsen om toch mijn manoeuvres te kunnen doen?

Mvg,

Brecht
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Klik rechts eens op "Praktijkexamen B", dan kom je rechtstreeks op deze pagina uit:
http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ ... xamenB.htm

Hier staat alle info
Brecht

Bericht door Brecht »

Bedankt allemaal!
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

BBB schreef: een link met nog wat meer informatie over dit onderwerp
Wat staat daar dat op onze site niet staat?
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

@Eugeen

Blij dat je het vraagt. Ik heb het net nog even bekeken en vergeleken om zorgvuldig te kunnen antwoorden. De info over de afstanden van de paaltjes enzo is zeker volledig op de website, daar doelde ik niet op.

Om eerlijk te zijn, er staat meer informatie op dan dat ik me herinner van de laatste keer dat ik het zag (1a2 maanden geleden). Ik doelde vooral op de plaatjes van de reservoirs en het afstellen van de stoel en spiegels enzo. Erg handig vind ik.
Ik zie overigens dat jullie een deel van die plaatjes gelinkt hebben. Is het niet mogelijk om gewoon de plaatjes zelf (liefst alle plaatjes die erop staan) erop te zetten met bronvermelding, of wilt de VAB dat niet?

Voor wie evt. interesse heeft, ook nog de dossiers, maar dat zal natuurlijk niet gelden voor de meesten die deze site bezoeken dus niet zo belangrijk en zeker niet nodig zoiets op de website te zetten (buiten het forum dan).

Ook vindt ik de layout van de VAB-website zeer gebruiksvriendelijk en daarom wat gemakkelijker alles daarover te vinden. Alle kopjes staan overzichtelijk op een kleine ruimte aan de linkerkant en er wordt goed gebruik gemaakt van kopjes en subkopjes, daardoor kan je direct die info opzoeken die je op dat moment wilt hebben en hoef je niet op een hele grote pagina te zoeken naar dat deel. Dat is vooral handig als het allemaal nog wat onvertrouwd en veel is voor de nieuwe mensen.

Neemt niet weg dat ik vindt dat je zeer goed werk hebt geleverd met deze website, en dit is dan ook zeker niet als kritiek bedoeld. Dat wil ik wel even sterk benadrukken.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Wij willen geen kopie maken van de site van VAB.
Wij plaatsen op onze site datgene wat ze moeten weten voor het praktijkexamen.
Plaats reactie