Eigen verklaring

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Patte
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 00:00

Bericht door Patte »

BBB schreef: Ik zou zeggen geen slapende honden wakker maken.
Inderdaad!

Alvast veel succes morgen!
Anoniempje

Eigen verklaring

Bericht door Anoniempje »

Ik moet morgen rij examen doen en heb een vraag.
Op die formulier van de eigen verklaring staat bij vraag 3 of je ooit onder behandeling bent geweest voor een psychische stoornis of zo

Nou is dat bij mij niet zo, maar het Riagg heeft een paar jaar terug wel geconstateerd dat ik kenmerken heb van een persoonlijkheidsstoornis.
Ze wilden meer testen doen maar dat heb ik niet gedaan en ben nooit meer terug geweest. Nu heb ik dat ook aan mijn rij instructrice verteld en nu ben ik bang dat ik morgen mss toch niet mag afrijden of zo.

Ik rij verder prima en heb geen klachten of iets, had ik een paar jaar terug ook niet , ik ging naar het riagg om een andere reden namelijk.

Kan ik morgen gewoon zonder problemen rij examen doen?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

De vraag is of je in behandeling bent geweest.

Je schrijft dat ze bepaalde testen hebben willen doen, vermoedelijk om dit vast te stellen en bepaalde medecatie voor te schrijven, maar je hebt die niet laten doen. Je bent zelf niet geweest.

Je bent dus niet in behandeling geweest.
anoniempje

Bericht door anoniempje »

Bedankt voor de reactie.

Ik ben ook niet in behandeling geweest voor een evt persoonlijkheidsstoornis en het is ook zeker nog de vraag of ik er uberhaupt aan leed. Ik zat ook midden in mijn puberteit en dit is van ruim 5 jaar geleden.
Maar in hoeverre moet ik het bewijzen? Gaan ze dit navragen bij het Riagg of zo of blijft het hierbij omdat ik overal nee heb kunnen antwoorden op de eigen verklaring.
Want mijn rij instructrice weet dit en ik ben gewoon een beetje bang dat ze het me moeilijk kan maken of zo.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste

Uw rijschoolinstructrice is er om u te leren rijden en te helpen. Niet om u het leven moeilijk te maken.

Als ik bij de docter kom en ik zeg dat ik pijn heb aan mijn hart en de docter zegt dat ik misschien een hartaderbreuk heb. En hij stuurt mij naar spoedgevallen voor testen en onderzoek.
Maar ik ga niet naar spoedgevallen, ik ga gewoon naar huis.

Als men mij vijf jaar later vraagt: ben jij in behandeling geweest voor een hartaderbreuk? Dan is het antwoord NEEN.
anoniempje

Bericht door anoniempje »

Goed voorbeeld

Ik maak me nu een stuk minder druk,
dank je

Nou nog slagen morgen
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Die mensen van het RIAGG mogen daar zelfs niets over vertellen als het hun gevraagd zou worden omdat ze beroepsgeheim hebben.
Ik zou zeggen geen slapende honden wakker maken.
Plaats reactie