Kan het echt pas na 3 maanden?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Kan het echt pas na 3 maanden?

Bericht door gast »

Sinds vorige week heb ik mijn tijdelijk rijbewijs model 2, op 1 week tijd heb ik mij volledig ingezet om zoveel mogelijk te rijden en te leren. Momenteel heb ik hier al maar als 1500 km mee gereden. Maneuvers lukken ook zonder problemen.
Ik had nooit van mijzelf gedacht dat het allemaal zogoed ging meevallen, en nu wil natuurlijk zo snel mijn examen gaan doen. Maar ik moet nog meer als 2 maand wachten... Is er echt geen manier om dit sneller te doen?
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Helaas niet.
Patte
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 00:00

Bericht door Patte »

Zoals Eugeen reeds zei: Neen.

Deze maanden zullen wel snel voorbij zijn! Ik ben tevreden in jouw plaats dat je enorm veel vooruitgang zou maken. Ik hoop dan ook ten volste dat je voor de eerste(1ste) maal zou slagen. Misschien wel nog aan toe te voegen dat ik, mij in uw plaats stellende, zou blijven oefenen. Daarbij uw kunde eens laten controleren door een derde(3e) persoon die extra kritisch mag zijn. Misschien ziet hij nog een foutje die jij over het hoofd zag. Je weet maar nooit hé! Iedere bestuurder maakt tot op heden nog foutjes of laat wel eens een steekje vallen. Zelf met een vast rijbewijs en ondanks de jaren rijervaring. Ik duim alvast voor u.

Succes!
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Gast,

Het is voor jouw niet meer mogelijk om het sneller te doen.
Interessant voor anderen wellicht is dat het zeker wel mogelijk is om die stage te omzeilen met een klein truukje.
Als je met model 3 start, na 2 maanden lessen gaat nemen en dan officieel model 3 in model 2 omzet. In dat geval heb je officieel al 3 maanden stage gehad en kan je direct examen doen.
Maar jij zal daar helaas niks meer aan hebben.
Plaats reactie