tips gevraagd

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

tips gevraagd

Bericht door BBB »

hoi, ik ga model 2 gaan volgen en het gaat voor mij niet mogelijk gaan zijn om buiten de lessen te oefenen omdat ik geen auto tot mijn beschikking heb.

Nu vrees ik dat 20 uur les te weinig gaat zijn om goed voorbereid te zijn op mijn examen. Wat zijn de extra dingen waar ik en mij rijinstructeur rekening mee moeten houden. Wat zijn de dingen die de meesten in de auto van hun ouders of lief leren en waarvoor ik nu extra lestijd nodig ga hebben.
Ik vermoed dat de 3 maneuvres wel lastig zouden kunnen gaan worden, want die ga ik niet meer kunnen oefenen na mijn laatste rijles en tijdens de rijlessen is daar volgens mij toch ook niet zo veel tijd voor omdat je daarvoor speciaal naar een apart terrein moet rijden en het ook nog tijd kost om die palen goed te zetten. Ik zou dus zeker wel wat goede praktijktips kunnen gebruiken voor die maneuvres, de kleinie foefjes en probleempjes waarmee veel mensen te maken hebben.

Uiteraard zou ik graag uitleg krijgen van de rijinstructeurs en ervaren automobilisten, maar zeker ook van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad nl. dat ze niet kunnen oefenen buiten de les. Wat waren voor jullie evt. problemen waar jullie tegen aanliepen?

Kan ik me nog voorbereiden op onderdelen van de les zodat het tijdens de les sneller gaat gaan?
de rijprof

Bericht door de rijprof »

Surf eens naar www.derijprof.be
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

En ook hier:
PRAKTIJKEXAMEN B
Plaats reactie