vertrek examencentrum Haasrode

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Evy

vertrek examencentrum Haasrode

Bericht door Evy »

Op volgende vraag heb ik al verschillende antwoorden gekregen maar ben dus niet helemaal zeker.

Als je het examencentrum te Haasrode verlaat moet je meestal de expressweg oversteken en dan naar Geldenaaksebaan.
Hoe steek je daar nu best over?
Je rijdt tot in het midden: waar zet je u: links of in het midden van die strook en als je over wil steken moet je je dan eerst op de rechterrijstrook zetten en dan terug naar links om Geldenaaksebaan op te rijden???

Evy
Evy

geslaagd

Bericht door Evy »

Goedemorgen,

2de keer goeie keer want op 31.01.06 ben ik geslaagd voor rijexamen, maneuvers direct in 1 keer uitgevoerd en dan de weg op. daar was ik niet zo zeker van of ik wel ging slagen maar blijkbaar was het voldoende voor de examinator.

Oef, ik ben kalm gebleven en wist dat ik mijn maneuvers kon aangezien ik ze voldoende (maar ook niet overdreven veel - anders wordt je het beu) geoefend had.

Op de weg was ik nog kalmer dan bij de maneuvers, gewoon rijden zoals anders en het kopke erbij houden. moest de expressweg in Haasrode niet oversteken (was om 07:30) wegens de drukte. hij liet me langs de kazerne in Heverlee rijden en zo langs de Geldenaaksebaan het stad in.

Evy
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Goed gedaan Evy.
Proficiat.
Plaats reactie