Leuvense rijschool

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
nathalie
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 00:00

Leuvense rijschool

Bericht door nathalie »

Hoi, ik las hier dat we gerust reklame mogen maken voor de rijschool waar we tevreden over zijn, wel dat wil ik graag doen bij deze. Ik heb Model 2 gedaan, de eerste 18 uren in een andere rijschool, waar ik maar liefst 5 verschillende instructeurs kreeg voor die 9 lessen.... Ik kon bijna niks bij afloop van de lessen en zag het niet zitten. Ik heb heel veel geoefend in mijn stage (5maanden) en ben dan van rijschool veranderd, namelijk rijschool Mercator in Leuven voor mijn laatste 2 uur les. Daar kreeg ik een schat van een instructrice, Reinhilde, die me tijdens mijn laatste lessen meer bijbracht dan ik in de eerste 18 uren geleerd had! Dankzij haar deskundigheid, en de manier waarop ze me gerust stelde, heb ik mijn examen van de 1ste keer gehaald, zonder haar was dat vast niet gelukt. Ook op het kantoor van de rijschool zijn ze bijzonder vriendelijk, ik kan niet anders dan zeggen: allen daarheen, als je een rijschool in het Leuvense zoekt!! Reinhilde krijgt deze week trouwens een flinke bos bloemen van mij, zo'n zenuwachtige klant de baas kunnen, chapeau!! [/b]
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik heb even contact opgenomen met rijschool Mercator in Leuven en hen gezegd dat ze jouw lovende woorden eens moesten lezen.

De dame aan de telefoon antwoordde dat ze het meteen ging printen.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

proficiat nathalie!
nathalie
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 00:00

Bericht door nathalie »

Dankjewel Sofie! En leuk, Eugeen, dat je hun gebeld hebt, ze mogen het gerust lezen , als het goed is mag het ook gezegd worden hé!
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Nathalie, ik ga ook in Leuven lessen volgen, en ben bij Mercator gaan kijken, ze nemen inderdaad rustig de tijd op het kantoor en laten de leerling meedenken, groot verschil met een andere rijschool waar ik ben gaan kijken. Ik zal ms maar eens speciaal gaan vragen om van Reinhilde les te gaan krijgen zogauw ik kan starten.

Met welke rijschool had je eigenlijk zo'n slechte ervaring?

PS Mercator heeft wel een wachtlijst van 1 maand voor wie daar les wilt gaan volgen. Best rekening mee houden.
nathalie
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 00:00

Bericht door nathalie »

Hoi, ze hebben inderdaad een wachtlijst, en dat was de reden waarom ik de eerste keer naar een andere rijschool gegaan ben, daar kon ik onmiddellijk aan de slag, bij de 3 andere rijscholen die ik contacteerde moest ik wachten... Geduld is een mooie zaak, want door mijn haast kreeg ik maar liefst 5 verschillende instructeurs voor 18 lesuren .En dat is rampzalig, er zit geen opvolging in je lessen, de ene weet amper van de andere waar jij staat met je evolutie. Bovendien waren daar enkele zeer onvriendelijke intructeurs bij, misschien werkt het voor 18-jarigen om te zitten zuchten, mopperen en bij ene zelfs ze te overschreeuwen als ze iets niet goed doen, bij mij werkt het in alle geval averechts.Ik heb positieve aanmoediging en kritiek nodig.
Ik kan je zeker aanraden om naar Reinhilde te vragen, ze is geweldig!
Ik weet niet of de moderators het leuk vinden als ik de naam van de rijschool zeg waar het voor mij tegengevallen is, misschien hebben andere mensen daar een andere mening over, ik wil niemand voor de borst stuiten. Veel succes in alle geval, en doe Reinhilde de groetjes van mij als je haar moest zien! (zeg maar Nathalie met de automaat , ze zal dan wel weten wie ik ben denk ik). Ik moet trouwens dringend die bos bloemen nog gaan afgeven, lig echter al een week te bed, het zal nog enkele daagjes duren, maar uitstel is geen afstel!
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Ik weet niet of de moderators het leuk vinden als ik de naam van de rijschool zeg
Er is geen censuur hier.
Plaats reactie