rijschool leuven

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ingrid

rijschool leuven

Bericht door ingrid »

Hoi,
Kan iemand mij een rijschool in Leuven aanraden? Het zijn er zoveel dat ik niet weet welke ik moet kiezen

Groetjes,
Ingrid
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

Ik denk dat je daarvoor best gewoon eens langsgaat bij die waar tussen je twijfelt. Je voelt algauw of hun aanpak je zint of niet.

Ikzelf heb in Gent rijlessen gevolgd en ik ben op twee plaatsen gaan luisteren. Die ene rijschool had als voordeel dat ze vlakbij mijn kot gelegen was...alleen...alles werd daar zo rap rap afgehandeld...die maakten daar niets van dat dat zoveel geld kostte en zo... In die andere rijschool voelde ik onmiddellijk aan dat die sfeer en aanpak me wel zinde en dus heb ik die laatste rijschool gekozen. Mijn broer was daar ook geweest en was er lovend over. Achteraf kan ik niet anders dan hem gelijk geven. De lesgevers zijn heel erg rustig in het aanleren en dat is van essentieel belang. Ik voel me nu een veilig en zelfzeker chauffeur!
Slaatjebla

Bericht door Slaatjebla »

Ik heb zelf lessen gevolgd bij Mercator (Blijde inkomststraat) en ben absoluut tevreden over deze rijschool. Ze zijn daar altijd echt heel vriendelijk.

Ik kan alleen maar voor deze rijschool spreken natuurlijk, aangezien ik niet eerst vergeleken heb met anderen, maar ik had bij Mercator direct een goed gevoel, dus vond ik dat toen ook niet nodig.

Groetjes

Lore
Plaats reactie