overschakelen van model

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
engeltje2411
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2005, 00:00

overschakelen van model

Bericht door engeltje2411 »

Hey,

Ik ben wanhopig op zoek naar informatie over het overschakelen van een opleidingsmodule.

Ik zit nu in model 2 maar zou graag naar model 1 gaan. Mijn begeleiders hebben bijna geen tijd gehad om me te begeleiden en 6 december vervalt mijn voorlopig rijbewijs.

Nu zou ik graag weten of ik kan overschakelen en zo ja moet ik dan nog de volle pot betalen of is het gewoon de helft aangezien ik al 10u les heb gehad met module 1.

Heeft iemand een antwoordt op mijn vraag?

Thx

Kimmeke
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Je kunt overschakelen naar model 1 of model 3.
Je hoeft geen extra lessen bij te nemen.
Het kost je de prijs van een nieuw voorlopig rijbewijs (11€).
Sien
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 aug 2005, 00:00

Re: overschakelen van model

Bericht door Sien »

Quote: Ik zit nu in model 2 maar zou graag naar model 1 gaan. Mijn begeleiders hebben bijna geen tijd gehad om me te begeleiden en 6 december vervalt mijn voorlopig rijbewijs.

Nu zou ik graag weten of ik kan overschakelen en zo ja moet ik dan nog de volle pot betalen of is het gewoon de helft aangezien ik al 10u les heb gehad met module 1.
Er is toch iets vreemd aan die vraag: zegt zit in model 2 en wil naar 1
en heeft slechts 10u les gekregen bij model 1. Bij model 2 is dat toch 18u en daar zijn begeleiders niet verplichtend. 2 en 1 worden hier door elkaar gehaald. Waarschijnlijk wilt de persoon van 1 naar 2.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

engeltje2411,
welk voorlopig rijbewijs heb je nu eigenlijk en hoeveel lessen heb je reeds gevolgd?
Plaats reactie