Model 3: Praktijkexamen met hoeveel begeleiders?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ans

Model 3: Praktijkexamen met hoeveel begeleiders?

Bericht door ans »

hey iedereen,

ik had eens een vraagje. Ik zou graag willen weten of dat je bij het praktijk examen beiden begeleiders mee moogt nemen of slecht een? ik heb het over model 3. ik zou beiden begeleiders willen meenemen zodat ze beiden op de hoogte zijn van het resultaat en dus weten waar ik nog moet op oefenen. kwestie van geen onenigheid en foute informatie aan elkaar door te geven

alvast bedankt


ps: heel goede site!!!!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,
Quote: Ik zou graag willen weten of dat je bij het praktijk examen beiden begeleiders mee moogt nemen of slecht een?
Neen, slechts één begeleider mag mee.
Quote: kwestie van geen onenigheid en foute informatie aan elkaar door te geven
Mocht het zijn dat er onenigheid is tussen je begeleiders, bv dat de ene zicht je moet het zo doen en de andere heeft een andere mening, dan vraag je best hier op het forum wie gelijk heeft.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Quote: °3. Tijdens de proef op de openbare weg met een voertuig dat niet tot de categorie A behoort, moet, naast de examinator, de instructeur van de rijschool of de begeleider bij de scholing in het voertuig plaatsnemen.
Indien het voertuig behorend tot de categorie C, C+E, D of D+E of de subcategorie C1, C1+E, D1 of D1+E, bestemd is voor het vervoer van ten hoogste twee personen, de bestuurder inbegrepen, neemt alleen de examinator in het voertuig plaats.

Behalve de personen bedoeld in het eerste lid en de tolk bedoeld in ° 8, mogen enkel de door de Minister of zijn gemachtigde aangeduide personen in het voertuig plaatsnemen.
Plaats reactie