Attest kwijt

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ccaenepe
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2019, 09:30

Attest kwijt

Bericht door ccaenepe »

Vorig jaar heb ik 6uur rijles moeten volgen omdat ik 2x niet geslaagd was. Hier had ik een attest voor gekregen en heb dit afgegeven bij mijn 3e keer, maar toen was ik ook niet geslaagd. In september kan ik eindelijk een 4e keer proberen, maar ik heb dat attest niet meer?

Dit stond op de site "Eens deze lessen gevolgd, ontvangen de kandidaten hiervoor een attest van de rijschool. Dit (papieren) attest moet vanaf het derde examen bij ieder examen worden voorgelegd. Zonder dit attest zal de kandidaat NIET worden TOEGELATEN tot het examen."

Heb je voor je 4e keer ook nog dit attest nodig of hoeft dit niet gezien ik dat afgegeven heb voor mijn 3e keer? Want ik vind dit echt niet terug 🙃 En zou ik een nieuw attest kunnen aanvragen bij mijn rijschool of is dit niet mogelijk?

Hartelijk bedankt!
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Attest kwijt

Bericht door Benny Stinkens »

Normaal gezien staat het op het examencentrum genoteerd en hebben zij het in jou dossier steken.
Je kan even bij hun navragen of dit ook zo is. :idea:
Ook bij jou rijschool zou het in jou dossier moeten staan en zij kunnen jou een kopie bezorgen. :idea:

Veel succes bij je volgend examen :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
ccaenepe
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 nov 2019, 09:30

Re: Attest kwijt

Bericht door ccaenepe »

Oke! Ik ga het eens navragen bij mijn rijschool om zeker te zijn. Hartelijk bedankt :D
Plaats reactie