Welke modulle zou ik het best nemen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Welke modulle zou ik het best nemen

Bericht door Linda »

Ik weet niet welke ik zou kiezen

Volledig vrij rijden en enkel met mijn partner

Het minimum aan lessen en dan de rest samen met mijn partner

Of alles met de rijschool en dan verder met partner en indien het kan alleen op de baan

Het gaat niet om de financiele kant maar ik wil gewoon wel slagen
Ik heb al gelezen dat je na twee pogingen toch verplicht bent om met de rijschool verder te doen
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste Linda,

Het is voor ons moeilijk om je te zeggen wat je moet doen.
Je schrijft zelf dat het niet gaat om het financiële dus zou ik op basis van hetgeen wat je zegt eens naar de rijschool gaan en beginnen met de model 1 ( 10 uur rijles ) en de rest met je partner.
Stel dat het niet zo goed gaat om met je partner te rijden kun je nog altijd 10 uren bijnemen en er zo een model 2 van maken ( volledig met de rijschool rijden en achteraf alleen oefenen )

De meeste mensen die zonder rijschool beginnen doen dit om kosten te besparen en dat is begrijpelijk want goedkoop kunnen we het niet noemen.

Wat ik van je partner ook nog even wil zeggen is dat je er zeker van moet zijn dat
(eender wie) je als begeleider neemt er ook bekwaam genoeg voor moet zijn.
Veel mensen gaan met pa of ma rijden die vroeger nog hun rijbewijs bij de waspoeder gekregen hebben en mijn ervaring zegt dat de meeste dan toch in een rijschool terecht komen.

Niets verkeerd bedoeld over onze pa’s of ma’s, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat een begeleider zelf goed op de hoogte moet zijn van de huidige wetgeving en ook de kalmte moet kunnen bewaren op de baan. En dat is niet voor iedereen weggelegd.

Hoe dan ook het blijft jou beslissing, ik wens je alvast veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Bericht door Linda »

Wel mijn partner vind ook dat ik model 1 moet nemen
Dan is hij zeker dat ik de voornaamste dingen onder de knie krijg en dat hij me dan verder kan begelijden tot aan het exame

Jammer genoeg is het niet goedkoop,maar als je 10 keer je exame moet afleggen kost het ook veel geld en zakt de moed tot in de schoenen en ga je toch ook wel twijfel om nog verder te doen

Ik denk dat het een wijze beslissing is om model 1 te kiezen
Maar we beginnen bij het begin en gaan er eerst voor zorgen dat we er komen met de therorie
Plaats reactie