Plantje dat uitstak

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
EVBR_01
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2020, 16:31

Plantje dat uitstak

Bericht door EVBR_01 »

Ik heb vandaag mijn praktijk examen gedaan. Alles is zeer goed gegaan (behalve 1x geen voorang genomen, dit is blijkbaar geen grote fout). De examinator heeft me toen gezegd dat ik me mocht parkeren op de parking(deze is zeer klein en stond vol behalve 1 kleine plaats). Ik ben vooruit in de parkeerplaats gereden en wou me goed naar voor zetten voor de anderen die achter me met het examen moesten beginnen. Voor me stond een struik waar er dus blijkbaar een takje uitstak die ik niet gezien had. Ik ben dus met de auto zacht tegen dat takje gereden ( takje van minder dan 0.5cm dik). En dan was het resultaat dat ik toch gebuisd was. Is dit effectief een grote fout? Ik had de struik natuurlijk gezien maar ben dus tegen een uitstekende tak gereden die ik niet gezien had. Mijn resultaat op het papier is nu dus 5/6.00 kruispunt vrijmaken (geen voorang genomen aangezien het maar 1 auto was die moest passeren) en aanrijding! DIt vind ik echt zeer overdreven en ik begrijp niet waarom ik hiervoor gebuisd ben. Ik heb dus zeer goed gereden maar dan is er een uitstekend takje tegen de auto tijdens het parkeren en het is gebuisd? Ik heb me toen gewend naar de hoofdexaminator maar deze had duidelijk geen zin en heeft na 20 seconden zijn deur gesloten. Wat vinden jullie hiervan?
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Plantje dat uitstak

Bericht door Inazuma »

Redelijk overdreven om zoiets als "aanrijding" te zien

Er is hopen groen zodanig slecht onderhouden, dan als je er niet "in" rijdt, je ook niet binnen het parkeervak staat ...
Plaats reactie