4x gebuisd

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Ward
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2020, 12:23

4x gebuisd

Bericht door Ward »

Hallo,

ik heb vandaag voor de 4 keer mijn rijexamen gaan doen. Als was vlot gegaan ik had er een goed gevoel bij. Ik dacht echt dat het nu hing lukken. Maar toen had ik een domme fout gemaakt bij een voorgang van recht dat ik niet goed had geven. Maar al de rest was redelijk goed zij hij. Ik gaf ook aan bij die voorgang van rechts dat ik daar had fout gemaakt. Hij zij ook dat ik teveel streste.

Ik moet nu weer lessen gaan volgen. Maar ik ben nu echt de hoop aan het verliezen, ik heb al zoveel lessen gevolgd en zoveel gaan rijden ik heb het gevoel dat het nooit ga lukken. Ik denk nu wat gaat het de volgende keer zijn. Want elke keer dat ik ga rijden maak ik toch een kleine foutje. En het blijft maar geld kosten. IK heb nu echt het gevoel dat het nooit ga lukken.

En het ergste van al is dat ik thuis weer iedereen teleur gesteld heb en weet echt niet hoe ik dit moet vertellen. En het is nu al zo moeilijke periode.

Ik zoek echt tips
Andrea
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 feb 2018, 11:15

Re: 4x gebuisd

Bericht door Andrea »

Hallo, spaetig voor u, dezelfde situatie heb ik ook, ik was al in Brussel in CARA instituut voor verkeersveiligheid en medische onderzoek gedaan, want ik zo gestrest was. Ze zeggen dat ik kan goed auto rijden maar praktijk examen moet ik toch doen en ze kunnen me niet verder helpen. Ik heb al 3 keer gebuisd voor het praktijk examen. Groetjes
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 4x gebuisd

Bericht door Benny Stinkens »

Ward schreef: 28 mei 2020, 12:35 Want elke keer dat ik ga rijden maak ik toch een kleine foutje.
Beste Ward
Een voorrang van rechts niet goed nemen kan je niet bepaald "een klein foutje" noemen :idea:
Zo "een kleine foutjes" hebben er al voor gezorgd dat sommigen het niet meer kunnen navertellen.

Wat stond er nog op je resultatenblad :?:

@Ward en Andrea,
Stres is de slechtste raadgever die je kan hebben.
Jammer genoeg is stres hoofdoorzaak nummer 1 voor niet geslaagde examens.

Ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan.
Maar als jullie echt overtuigd zijn dat jullie het kunnen is stres voor niets nodig.
De enige die je nu nog moet overtuigen is de examinator.
Niet opgeven allebei, dat komt wel :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
lol
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2020, 20:59

Re: 4x gebuisd

Bericht door lol »

Examencentrum Deurne, Beste exameniatoren, als iemand een rijexamen wil doen, kunnen jullie aub vriendelijk zijn want we betalen veel geld en het is niet plezant om zo op een onvriendelijk manieren te zijn. Als jullie zo blijven gaat er veel volk manifesteren en oproep doen aan de media. Ofwel veranderen jullie en zijn jullie beleefd ofwel kiezen we betoging. Bedankt
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 4x gebuisd

Bericht door Benny Stinkens »

Beste Lol,

Ik hoop dat je beseft dat jou post hier weinig indruk gaat maken.
Wij hebben namelijk met het examencentrum niets te maken.
Zo ver ik weet lezen hier zelfs geen examinatoren mee :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie