Ik raad jullie af om het in Schaarbeek af te leggen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Pepite
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2017, 16:30

Ik raad jullie af om het in Schaarbeek af te leggen

Bericht door Pepite »

Na twee keer proberen nog steeds niet geslaagd en ik ben zeker dat het niet aan mij ligt. De straten zijn druk en chaotisch en liggen door elkaar met veel hellingen, er zijn veel werken op de examenroutes, en de examinatoren zijn niet de vriendelijkste vanaf je maar ook de kleinste fout begaat. Is dit de reden waarom dit centrum in Brussel minder in de smaak valt dan elders? Ik ga zeker mijn examen de volgende keer in Asse doen, ik weet dat daar de slaagkansen het hoogst liggen. Iedereen die ik ken is daar namelijk geslaagd in een of twee keer. Ik heb niet zo vaak gehoord van mensen die geslaagd zijn in Schaarbeek.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Ik raad jullie af om het in Schaarbeek af te leggen

Bericht door Stefan Peeters »

En toch slagen er ook in Schaarbeek nog kandidaten... misschien kan iedereen die jij kent gewoon beter rijden?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Ik raad jullie af om het in Schaarbeek af te leggen

Bericht door Jozef »

Als het in Schaarbeek zou zijn zoals je schrijft, dan zou ik er een erezaak van maken om daar te slagen, wetende dat je dan de beste kansen hebt om het er ook daarna heelhuids vanaf te brengen in het verkeer.

Waarom proberen zo gemakkelijk mogelijk een rijbewijs te behalen? Daarna zal het op de weg ook niet altijd gemakkelijk zijn.
Plaats reactie