na welke uur of dag mag je niet rijde,

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
bram afzaal

na welke uur of dag mag je niet rijde,

Bericht door bram afzaal »

ik zit met een probleem ik heb men 20 uur gedaan ze zeggen je mag rijden elke dag en ook in het wiekend maar ik kom daar straks bij men ma thuis en die echt da mag niet kan iemand mij helpen a.u.b :?:
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: na welke uur of dag mag je niet rijde,

Bericht door Benny Stinkens »

Voorlopig rijbewijs 18m. en 36m. - Als houder van een geldig voorlopig rijbewijs 18 maanden of 36 maanden, kan u tijdens de stageperiode éénmaal van scholingsmethode veranderen en een voorlopig rijbewijs van het andere model aanvragen. In dit geval bent u onderworpen aan alle voorwaarden van de nieuw gekozen scholingsmethode. De stageperiode die gevolgd werd onder dekking van het vorige voorlopig rijbewijs, wordt in aanmerking genomen. - De praktijklessen zijn 3 jaar geldig. - Op vrijdag, zaterdag, zondag, op de vooravond van wettelijke feest dagen en op wettelijke feestdagen zelf is het u niet toegestaan het voertuig te besturen van 22 uur tot 6 uur ’s anderendaags. - Het reglementaire L-teken moet achteraan op het voertuig zijn aan gebracht. - U mag geen commercieel goederenvervoer verrichten en geen aanhang wagen trekken
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie