Voorlopig rijbewijs verloren en afspraak

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Soepiie2

Voorlopig rijbewijs verloren en afspraak

Bericht door Soepiie2 »

Hallo, ik heb op 20/04 een afspraak om mijn praktijk examen af te leggen, maar onlangs ben ik zowel mijn identiteitskaart als voorlopig rijbewijs verloren. Mijn vraag is, kan ik nog steeds mijn examen afleggen met een bewijs van verlies (politie) van beide documenten?
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Voorlopig rijbewijs verloren en afspraak

Bericht door bert.covens »

Soepiie2 schreef: 18 apr 2017, 15:47 Hallo, ik heb op 20/04 een afspraak om mijn praktijk examen af te leggen, maar onlangs ben ik zowel mijn identiteitskaart als voorlopig rijbewijs verloren. Mijn vraag is, kan ik nog steeds mijn examen afleggen met een bewijs van verlies (politie) van beide documenten?
http://www.goca.be/upload/documents_rbp ... NL_VLA.pdf
Het attest van aangifte van verlies, van diefstal of van beschadiging/vernietiging van een identiteitskaart van Belg of van een identiteitskaart voor
vreemdeling wordt aanvaard. Het formulier “Aanvraag om een rijbewijs” zal echter door het examencentrum worden bewaard en zal u enkel op vertoon
van het identiteitsdocument zelf worden overgemaakt. Een paspoort wordt niet aanvaard. Van geen enkel document wordt een fotokopie aanvaard.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie