Examen afleggen mogelijk in andere centra?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
skyvision

Examen afleggen mogelijk in andere centra?

Bericht door skyvision »

Hallo,

Ik had normaalgezien donderdag 30 maart een praktijkexamen in Sint-Denijs-Westrem.
Helaas moest ik dit annuleren(verzetten ging niet wegens geen plaats vrij) omdat ik een probleem heb met mijn wagen die 1 week binnen moet in een garage.
Nu, ik hoorde van verschillende personen dat een examen afleggen in Asse meer slaagkans heeft dan bv in Gent.

Mijn vraag is: Is dit waar? Kan ik als Gentenaar mijn examen gaan afleggen in Asse? Nu er toch geen vrije plaats is in Gent kan ik dit best wel overwegen.

Alvast Bedankt!

Grtjs
Gast

Re: Examen afleggen mogelijk in andere centra?

Bericht door Gast »

Je mag zelf kiezen in welk examencentrum je jouw praktijkexamen zal doen, dat wordt niet bepaald door de plaats waar je woont.
De kans dat je echter voor 1 juni nog een afspraak kan maken is in alle examencentra vrij klein.
Iedereen wil namelijk zijn kans wagen voor de ingang van het nieuwe examensysteem.
Je kan wel contact opnemen met het examencentrum en jouw gegevens doorgeven. Heel wat centra hebben een wachtlijst voor het geval er iemand zijn afspraak annuleert.
Cindyoo3
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2017, 23:29

Re: Examen afleggen mogelijk in andere centra?

Bericht door Cindyoo3 »

Ik heb mijn eerste examen afgelegd in bree met de rijschool nu mijn voorlopig rijbewijs verloopt in mei en waarschijnlijk zit alles vol geboekt in bree en moet ik dan examen doen in alken hoe kan je daar slagen als je de routes niet kent en altijd bree heb gereden met de rijschool het liefste zou ik in bree willen opgaan met de rijschool
Cindyoo3
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2017, 23:29

Re: Examen afleggen mogelijk in andere centra?

Bericht door Cindyoo3 »

Ik heb mijn eerste examen afgelegd in bree met de rijschool nu mijn voorlopig rijbewijs verloopt in mei en waarschijnlijk zit alles vol geboekt in bree en moet ik dan examen doen in alken hoe kan je daar slagen als je de routes niet kent en altijd bree heb gereden met de rijschool het liefste zou ik in bree willen opgaan met de rijschool
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Examen afleggen mogelijk in andere centra?

Bericht door de rijprof »

Vraag dit best aan jouw rijschool. Wij kunnen je hiermee niet helpen.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie