Moeilijk om examen vast te leggen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Evatjen

Moeilijk om examen vast te leggen

Bericht door Evatjen »

Ik heb 2 keer examen gedaan, 2x gebuisd. Nu zeggen ze dat ik heel lang moet wachten voor ik opnieuw kan? En dan nog verplicht 6u? Of ik moet gaan informeren bij een andere rijschool maar dan moet ik me aanpassen aan andere rijschool, andere leraar, andere auto, en andere wegen. Wat doe ik nu best? Ook rijd ik het liefst met een benzine.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Moeilijk om examen vast te leggen

Bericht door de rijprof »

Hoor eens bij een rijschool in de buurt en eventueel andere rijscholen, want je moet éérst 6 uur rijles volgen in een erkende rijschool. Pas daarna kun je opnieuw examen afleggen met eigen wagen of met een wagen van de rijschool.
Zodra je verplichte 6 uur rijlessen zijn gepland, zoek je een rijexamen.

De wachttijden zijn extreem lang doordat velen het rijexamen willen doen vóór de nieuwe rij-examens die vanaf 1 juni beginnen.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Evatjen

Re: Moeilijk om examen vast te leggen

Bericht door Evatjen »

Ik kan mogelijks nog 1 kans krijgen voordat het nieuwe systeem start bij examencentrum waar ik het gewend ben. Mijn omgeving raad af van snel snel ander centrum, andere auto en andere instructeur te zoeken. Ergens hebben ze misschien wel een punt. Zie dat het niet goed lukt, aanpassing auto gaat niet zo vlot... dan krijg ik nog wat meer stress.
Plaats reactie