Vraag

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
sammygenk

Vraag

Bericht door sammygenk »

Beste,

Morgen geven ze Sneeuw uit. Gaan ze mij bellen als dit niet door gaat? Of moet ik erna toe gaan.

Voor dat je vertrekt over wat vragen ze dingen(in de moterkap,...)

Groeten

Sam
Nums

Re: Vraag

Bericht door Nums »

Ja, volgens mij gaat het gewoonweg door. Ik zie geen reden waarom niet.
Uiteindelijk zul je in ieder weer veilig moeten kunnen rijden. Geen idee of je er wat aan hebt maar zo'n weer is eigenlijk niet zo slecht om in te rijden omdat je dan extra voorzichtig moet zijn en niet te overdreven qua snelheid. Des te sneller dat t half uur om is :P

In verband met de motorkap;
Ze gaan om te beginnen aan jou vragen om je motorkap open te doen. Verschillend van je examinator gaan ze vragen stellen over je koelvloeistof, olie servostuur, vloeistof van je ruitensproeiers, remvloeistof, en je motorolie (dat lange staafje dat je moet afvegen met je vod).
Met het koude weer zou het me verbazen als ze hier enorm veel tijd aan gaan verspillen, duurt meestal maar een minuut.
Dan ga je weer in je auto, gaan ze je vragen om je linker -en rechterrichtingaanwijzer aan te zetten, je mistlampen, dimlichten en grootlichten. Ook eens duwen op je rempedaal. Wat de perfecte zithouding is, enzovoort. In principe alles van je auto zou je moeten kennen wat ook vrij logisch lijkt en het is echt niet zo moeilijk. Die icoontjes op je stuur helpen wel ;)

Natuurlijk verschillen de vragen altijd naargelang welke examinator je hebt en of deze de nacht ervoor seks heeft gehad of niet. Brut gezegd maar het is nu eenmaal zo.
Gast

Re: Vraag

Bericht door Gast »

Heb niet mogen rijden vandaag! Het is uitgesteld met de sneeuw! Op naar 27 februari dan maar!
Gast

Re: Vraag

Bericht door Gast »

Gast schreef:Heb niet mogen rijden vandaag! Het is uitgesteld met de sneeuw! Op naar 27 februari dan maar!
waar is dit?

ik heb wel vandaag mogen doen en met succes. :D
Plaats reactie