Beste,
Morgen geven ze Sneeuw uit. Gaan ze mij bellen als dit niet door gaat? Of moet ik erna toe gaan.
Voor dat je vertrekt over wat vragen ze dingen(in de moterkap,...)
Groeten
Sam
Vraag
Re: Vraag
Ja, volgens mij gaat het gewoonweg door. Ik zie geen reden waarom niet.
Uiteindelijk zul je in ieder weer veilig moeten kunnen rijden. Geen idee of je er wat aan hebt maar zo'n weer is eigenlijk niet zo slecht om in te rijden omdat je dan extra voorzichtig moet zijn en niet te overdreven qua snelheid. Des te sneller dat t half uur om is
In verband met de motorkap;
Ze gaan om te beginnen aan jou vragen om je motorkap open te doen. Verschillend van je examinator gaan ze vragen stellen over je koelvloeistof, olie servostuur, vloeistof van je ruitensproeiers, remvloeistof, en je motorolie (dat lange staafje dat je moet afvegen met je vod).
Met het koude weer zou het me verbazen als ze hier enorm veel tijd aan gaan verspillen, duurt meestal maar een minuut.
Dan ga je weer in je auto, gaan ze je vragen om je linker -en rechterrichtingaanwijzer aan te zetten, je mistlampen, dimlichten en grootlichten. Ook eens duwen op je rempedaal. Wat de perfecte zithouding is, enzovoort. In principe alles van je auto zou je moeten kennen wat ook vrij logisch lijkt en het is echt niet zo moeilijk. Die icoontjes op je stuur helpen wel
Natuurlijk verschillen de vragen altijd naargelang welke examinator je hebt en of deze de nacht ervoor seks heeft gehad of niet. Brut gezegd maar het is nu eenmaal zo.
Uiteindelijk zul je in ieder weer veilig moeten kunnen rijden. Geen idee of je er wat aan hebt maar zo'n weer is eigenlijk niet zo slecht om in te rijden omdat je dan extra voorzichtig moet zijn en niet te overdreven qua snelheid. Des te sneller dat t half uur om is
In verband met de motorkap;
Ze gaan om te beginnen aan jou vragen om je motorkap open te doen. Verschillend van je examinator gaan ze vragen stellen over je koelvloeistof, olie servostuur, vloeistof van je ruitensproeiers, remvloeistof, en je motorolie (dat lange staafje dat je moet afvegen met je vod).
Met het koude weer zou het me verbazen als ze hier enorm veel tijd aan gaan verspillen, duurt meestal maar een minuut.
Dan ga je weer in je auto, gaan ze je vragen om je linker -en rechterrichtingaanwijzer aan te zetten, je mistlampen, dimlichten en grootlichten. Ook eens duwen op je rempedaal. Wat de perfecte zithouding is, enzovoort. In principe alles van je auto zou je moeten kennen wat ook vrij logisch lijkt en het is echt niet zo moeilijk. Die icoontjes op je stuur helpen wel
Natuurlijk verschillen de vragen altijd naargelang welke examinator je hebt en of deze de nacht ervoor seks heeft gehad of niet. Brut gezegd maar het is nu eenmaal zo.