Examen CNTRM Brakel

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
freelifedriver

Examen CNTRM Brakel

Bericht door freelifedriver »

Tim....


- In welk examencentrum ben je geweest?
Brakel
- Zat de examinator naast of achter jou?
Rechts achter
- Het keren in de straat: in hoevere mocht je zelf de plaats kiezen?
Propvolle straat, enkel een brede container en wat ruimte tussen de auto's. Daar dus tussen. :shock:
- Het parkeren achter een auto: wat moest je juist doen?
Een extreem drukke straat in Ronse, iemand achter mij maar farren, jah wil je die neus van de Golf Adolf in je weg krijgen als er mensen afkomen. (Niet opgejaagd dus :) )
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd?
De slijtage indicatoren, kortom versleten bij slijting vanaf 1,6mm indicators. De lichten, "Mistlicht,Dimlicht,Grootlicht,Pinkers" het leek alsof mijn instructeur dirigent was. :p
- Ben je met de rijschool (welke?) of een begeleider geweest?
Rijschool,Lust
- Als je met een begeleider geweest bent, wie was het ? (geen namen maar vb: papa, mama, oom, tante, vriend(in) enz....)
Mama, die stak ik wel in de koffer.

Theorie 17 jaar direct door, praktijk 19 direct door. Ben pas beginnen rijden van Mei 20u rijschool en nu 4u rijles en bam rijbewijs is binnen.

Mooi aan de snelheid gehouden, zelfs al mocht ik ff 120 in Wallonië 'rap' rijden is voor later en als het toegestaan is natuurlijk. 8)

Let's drive, moth*
timmy

Re: Examen CNTRM Brakel

Bericht door timmy »

freelifedriver schreef: Correctie:
- Voorafgaande controles: wat heeft hij gevraagd?
De slijtage indicatoren, kortom versleten bij slijting vanaf 1,6mm indicators. De lichten, "Mistlicht,Dimlicht,Grootlicht,Pinkers" het leek alsof mijn examinator dirigent was. :p
Plaats reactie