Rijlessen volgen in andere stad

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Yana0310
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2016, 13:01

Rijlessen volgen in andere stad

Bericht door Yana0310 »

Beste
Mijn domiciliering is in oostende maar zelf woon ik in aartrijke (zedelgem)
Kan ik rijlessen volgen in zedelgem om dan mijn examen af te leggen bij het examencentrum van oostende ? Of moet ik rijlessen in oostende volgen ?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Rijlessen volgen in andere stad

Bericht door Benny Stinkens »

Je mag lessen volgen waar je wil. Je mag examen afleggen in het examencentrum naar keuze. :idea:
Het voordeel van lessen te volgen in Oostende is wel dat je de "examenwegen" van Oostende beter leert kennen. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Rijlessen volgen in andere stad

Bericht door de rijprof »

Je kan ook rijlessen volgen in Zedelgem en examen afleggen in het examencentrum dichts bij Zedelgem waar je rijlessen hebt gevolgd.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Lilly20

Re: Rijlessen volgen in andere stad

Bericht door Lilly20 »

Mag je ondertussen nog steeds rijlessen volgen in een ander stad? Ik zelf woon in Antwerpen en wil rijlessen nemen in Brussel
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Rijlessen volgen in andere stad

Bericht door Inazuma »

Lilly20 schreef: 09 jul 2020, 13:53 Mag je ondertussen nog steeds rijlessen volgen in een ander stad? Ik zelf woon in Antwerpen en wil rijlessen nemen in Brussel
Dit gaat verder dan "in een andere stad"
Dit is "in een ander gewest"

Is een probleem als die rijschool in Brussels gewest ligt, want die rijschool is dan waarschijnlijk niet erkend door Vlaanderen ...

Vermijd administratieve problemen, en volg lessen, doe examens, in gewest waar je woont.
Plaats reactie