EEKLO praktijk examen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
E.R
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2016, 14:40

EEKLO praktijk examen

Bericht door E.R »

EXAMEN CENTRUM EEKLO

hallo, binnekort doe ik mijn praktijk examen in eeklo

aan iedereen die ervaring heeft met het examencentrum vraag ik het volgende,

- zijn er oefenroutes te vinden ? :roll:
- is het een moeilijke locatie ?
- is het een streng examencentrum ?
- wat zijn jullie ervaringen ?
- iemand tips?? :o
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door GRO »

Millie

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Millie »

punt waar meerderen buizen :

Leikensweg

je rijdt erdoor en plots moet je verplicht rechtsaf omdat het een weg wordt voor landbouwvoertuigen (bord F99C)
Velen rijden rechtdoor (ook mijn dochter)
Febe

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Febe »

Wat als je niet meer weet wanneer je een afspraak hebt?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Jozef »

Met het examencentrum telefoneren en vragen wanneer je afspraak hebt.

Als je ook niet meer weet bij welk examencentrum je afspraak hebt, zal je mogelijk vele dergelijke telefoontjes moeten plegen.
Gast

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Gast »

Slecht examencentrum. Ze laten mensen buizen voor de 2de keer als ze alles perfect doen en erna zeggen dat er ‘te voorzichtig’ gereden is. Puur geldklopperij, want nu moet er 6u les gevolgd worden.
Stefanie D

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Stefanie D »

Dat is waar! Dochter ook niet geslaagd voor te voorzichtig rijden! Hebben ze liever wegpiraten?
Examinator ook 25 minuten te laat...was de hele tijd aan het blazen en zuchten...je zou voor minder stress krijgen!!!
Cepelochlo

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Cepelochlo »

Het examencentrum Eeklo doet zijn reputatie alle eer aan. Mensen niet laten slagen omdat ze te voorzichtig zijn?……? Ze hebben daar precies liever bestuurders die onvoorzichtig rijden tot ze een ongeval krijgen en met hun smoel tegen de muur plakken.
Ik hoop dat ze ook hun deel van karma gepresenteerd krijgen
🤬🤬🤬🤬
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door NeGeNdUuSt »

Cepelochlo schreef: 13 mei 2022, 17:24 Het examencentrum Eeklo doet zijn reputatie alle eer aan. Mensen niet laten slagen omdat ze te voorzichtig zijn?……? Ze hebben daar precies liever bestuurders die onvoorzichtig rijden tot ze een ongeval krijgen en met hun smoel tegen de muur plakken.
Ik hoop dat ze ook hun deel van karma gepresenteerd krijgen
🤬🤬🤬🤬
Ik heb vorig jaar in november mijn moto examen gedaan in het examencentrum te Eeklo voor de openbare weg omdat alles in gent toen vol boekt was, ik was zonder al te veel problemen geslaagd voor de proef de weg. het zou misschien handig zijn als je eens mee wilt delen wat er allemaal op jouw examenpapier staat van de openbare weg, dan kunnen medegebruikers/medewerkers jou misschien beter uitleggen waar het misschien mis is gelopen tijdens de rit.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: EEKLO praktijk examen

Bericht door Inazuma »

Je buist niet om voorzichtig te zijn.
Da's een fabeltje.
Dat is immers net wat er van je verwacht wordt op het examen.

Als je echter zodanig "voorzichtig" bent dat je daarmee bvb het overige verkeer gaat hinderen, of bvb overal en aan iedereen voorrang gaat verlenen, wijst dat niet zozeer op werkelijke voorzichtigheid, maar op onzekerheid over het toepassen van verkeersregels in praktijk; over de bediening van het voertuig; gebrek aan inzicht in de verkeerssituatie en hoe die gaat evolueren, ...


Gisteren nog achter zo'n "voorzichtige" motorrijder gereden.
Tegen 30 km/u ( :!: ) op de afrit van een snelweg ... kurkdroog proper wegdek, 20+ °, en niets voor 'm (uiteraard niet).
Plaats reactie