5x gebuisd

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

5x gebuisd

Bericht door Gast »

Hallo allemaal,

Mijn traject even kort samengevat:
2x gebuisd met persoonlijke begeleider, begeleider zei je bent klaar voor examen.
Toch gebuisd voor stomme redenen.
Dan begin je toch te twijfelen aan jezelf en dan maar rijschool.

Rijinstructeur is van mening dat ik goed kan rijden en begrijp niet dat ik al 2x gebuisd ben, zegt dat ik klaar ben om examen te doen.
Goed, ik ga examen doen met de rijschool.
Resultaat, weer 2x gebuisd om belachelijke zaken.

Dan maar weer rijles, dit keer met een andere rijschool. Rijinstructeur begrijpt niet hoe het komt dat ik al zo vaak gebuisd ben, zegt dat ik klaar ben om examen te doen.
Ik ga examen doen met deze rijinstructeur, weer gebuisd. Instructeur is nog in discussie gegaan met de examinator omdat deze dingen verzon. Zonder resultaat natuurlijk.
Dit alles in het examencentrum van Alken.

Gevolgen: rijbewijs vervallen en spaarrekening leeg.
Moet ik nu echt 3 jaar wachten voor ik terug een rijbewijs kan halen?
Dit zou betekenen dat ik 3 jaar werkloos ga zijn, ik raak niet op mijn werk zonder auto.
Help?
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: 5x gebuisd

Bericht door Inazuma »

Verder oefenen - minimaal 6 uur - met de rijschool, en examen afleggen met rijschool is voorlopig je enige alternatief


Je mag ook elders dan in Alken gaan rijden
Gast

Re: 5x gebuisd

Bericht door Gast »

Ik ben gaan kijken voor ergens anders mijn examen te doen, maar blijkbaar mag dit niet (meer). Ik mag alleen in Alken gaan voor een rijbewijs B...
Ik denk er over om in een ander land mijn rijbewijs te gaan halen...
In Alken draait alles om geld denk ik zo. Totaal geen correcte beoordeling... Rijschool zegt zelf dat ze dingen verzinnen...
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: 5x gebuisd

Bericht door GRO »

maar blijkbaar mag dit niet (meer). Ik mag alleen in Alken gaan voor een rijbewijs B..
????
Plaats reactie