tweede poging examinator

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
sandravs

tweede poging examinator

Bericht door sandravs »

hoi! kan de examinator zien wat ik op mijn vorig examen fout heb gedaan? want ik had veel fout en ik wil deze week nog het examen opnieuw doen. maar ik heb schrik dat als hij mijn blad ziet, hij mij er nooit gaat doorlaten!
of kan hij enkel de datum van mijn examen zien, maar niet de resultaten
Gast

Re: tweede poging examinator

Bericht door Gast »

Examinatoren kijken NIET naar jouw vorig examen, zou ook een beetje oneerlijk zijn.. Als jij goed rijdt tijdens een ander examen zal jij er gewoon door zijn. Op school kijken leerkrachten toch ook niet naar de resultaten van het 1e semester om het examen van het 2e semester te verbeteren?
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: tweede poging examinator

Bericht door de rijprof »

De examinator heeft inzage in jouw vorig resultaat, als hij dat wil. De vraag is of hij er gaat naar kijken of niet. Meestal niet.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: tweede poging examinator

Bericht door Benny Stinkens »

Ook al zou de examinator er wel naar kijken, maakt het niet uit.
Als hij ziet dat de minpunten van het vorige examen verbeterd zijn is dat alleen maar positief. :idea:
Veel succes :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Sandravs

Re: tweede poging examinator

Bericht door Sandravs »

okee dank u! Dus het maakt ook niet uit dat ik een week na een heel slecht resultaat opnieuw probeer? Zullen ze dan niet denken dat ik geen moeite heb gedaan? Ik kan erg goed rijden maar was heel zenuwachtig. Dus ik wil zo snel mogelijk opnieuw
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: tweede poging examinator

Bericht door GRO »

Dus het maakt ook niet uit dat ik een week na een heel slecht resultaat opnieuw probeer
Dat kan wel.
Als je een heel slecht examen doet, wat wil zeggen dat je nog veeeeel moet oefenen, en een paar dagen daarna ga je al opnieuw examen doen, dan zou ik, als ik examinator zou zijn, toch wel eens kijken wat er de vorige keer allemaal fout was.
Waarom ga je al opnieuw examen doen in plaats van een paar maanden te oefenen? Op een paar dagen extra leer je niet rijden.
Sandravs

Re: tweede poging examinator

Bericht door Sandravs »

Ik heb nog maar 1,5 maand tot mijn rijbewijs vervalt. Is het dan beter binnen een maand te gaan en als ik dan opnieuw buis, snel nog 6 uur te volgen en net op tijd opnieuw examen te doen ?
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: tweede poging examinator

Bericht door de rijprof »

want ik had veel fout en ik wil deze week nog het examen opnieuw doen.
Maar wat had je precies fout? Wat stond er op jouw resultaatblad? Zijn het fouten die je op korte termijn kan goed krijgen?
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Tom V

Re: tweede poging examinator

Bericht door Tom V »

sandravs schreef:hoi! kan de examinator zien wat ik op mijn vorig examen fout heb gedaan? want ik had veel fout en ik wil deze week nog het examen opnieuw doen. maar ik heb schrik dat als hij mijn blad ziet, hij mij er nooit gaat doorlaten!
of kan hij enkel de datum van mijn examen zien, maar niet de resultaten
Ook ik heb destijds een examen op vrijdag afgelegd met slecht resultaat: gebuisd!
Nog voor dat examinator mijn formulier had bezorgd, had ik aan de infobalie examencenter al een afspraak geregeld voor een nieuw examen.
Ik kon al meteen op dinsdag een nieuw examen afleggen... met gunstig resultaat.

Misschien heb je iets hieraan!
Succes en leer uit je fouten.
Plaats reactie