routes Kontich

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Annouck
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2016, 06:36

routes Kontich

Bericht door Annouck »

Hallo
ik ben aan het oefenen voor mijn praktijkexamen. Heeft er iemand nog enkele routes in Kontich , Hove eventueel?
De situatie is nu helemaal aangepast in Kontich. Iemand al ervaringen mee gehad?

Groetjes en alvast bedankt
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: routes Kontich

Bericht door Wouter »

Er bestaan geen examenroutes. Willekeurig wordt je een aantal kruispunten toegewezen, waarlangs de examinator je op zijn minst moet sturen voor een volledig examen. Langs welke kant je die kruispunten benaderd, of naar waar je dan moet rijden, of alle wegen tussenin... Die mogen gewoon vrij gekozen worden.
Elke openbare weg waar doorgaand verkeer toegelaten is kan deel uitmaken van je examen.

Ooit is OP DEZE SITE een lijst met de 'doorgangspunten' verschenen, onder andere voor Kontich. Of die nog up to date is dat durf ik niet zeggen...
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Annouck
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2016, 06:36

Re: routes Kontich

Bericht door Annouck »

Dank je wel Wouter,
lijkt interessant en zo kan je toch een bepaalde route samenstellen.
VannesteW
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mei 2015, 21:34

Re: routes Kontich

Bericht door VannesteW »

Ik heb in februari mijn examen gedaan in Kontich voor de motor en ik wist zelfs niet welke routte ik had. Ik was wel rustig en geconcentreerd en ik ben geslaagd met 63 A tjes. ;)
Plaats reactie