2de keer mijn praktijk-examen afleggen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ilias1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2015, 19:27

2de keer mijn praktijk-examen afleggen

Bericht door ilias1234 »

Halloo iedereen,


Ik ga deze vrijdag mijn examen praktijk B afleggen in Deurne vr de 2 de keer.vorige keer reed ik te traag en ik moest de kruispunten vrijmaken en mijn manoeuvre was onvoldoende zij de examinator.
Nu heb ik 2 maanden extra geoefend nu moet het wel lukken heeft er iemand tips hoe je geslaagd kunt zijn? Ik wil dit keer echt mijn rijbewijs ik zal vrijdag letterlijk op alles opletten.

Met vriendelijke groeten ilias
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: 2de keer mijn praktijk-examen afleggen

Bericht door de rijprof »

http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Coolvision
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 nov 2015, 06:11
Locatie: Oostende

Re: 2de keer mijn praktijk-examen afleggen

Bericht door Coolvision »

Dit berichtje komt niet meer op tijd, maar als je geen rijlessen gevolgd hebt met de rijschool en je bent reeds één keer niet geslaagd, is het niet slecht om te overwegen om 2u rijles te volgen bij een rijschool, want indien je voor de 2de keer niet slaagt, zit je voor 6u rijschool vast...
Hopelijk had je deze info niet meer nodig...
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 2de keer mijn praktijk-examen afleggen

Bericht door Benny Stinkens »

Coolvision schreef:Dit berichtje komt niet meer op tijd, maar als je geen rijlessen gevolgd hebt met de rijschool en je bent reeds één keer niet geslaagd, is het niet slecht om te overwegen om 2u rijles te volgen bij een rijschool, want indien je voor de 2de keer niet slaagt, zit je voor 6u rijschool vast...
Hopelijk had je deze info niet meer nodig...
Dit kan je natuurlijk aan 2 kanten bekijken.
Als je 2u op voorhand neemt en dan alsnog niet slaagt heb je 2u genomen en toch 6u verplicht rijles.
Dit wordt dan samen 8u :wink:

2u bij nemen is zeker niet slecht, maar dit doe je dan omdat je nog steeds dingen moet bijleren voordat je op examen gaat.
Niet omwille van een rekensom. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie