Vraag forum.

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
jdla

Vraag forum.

Bericht door jdla »

Ik had hier een redelijk detail verslag gezet van rijexamen te Brakel.
Naar mijn mening zeer objectief en nuttig voor anderen (onderandere omdat het aangeeft waar echt wel op gelet wordt en wanneer kleine foutjes niet falikant zijn).
Dat bericht blijkt nu zonder meer verwijderd en ik heb nog geen begin van idee waarom ?
Enfin, ik ga er niet van wakker liggen, het was om jullie en jullie lezers te helpen maar een verklaring had wel fijn geweest.
Derp

Re: Vraag forum.

Bericht door Derp »

Je bericht is niet verwijderd, maar verplaatst naar het forumonderdeel 'ik heb mijn examen gedaan'. Dat is een betere categorie voor jouw ervaring! :)
viewtopic.php?f=7&t=20793
jdla

Re: Vraag forum.

Bericht door jdla »

Derp schreef:Je bericht is niet verwijderd, maar verplaatst naar het forumonderdeel 'ik heb mijn examen gedaan'. Dat is een betere categorie voor jouw ervaring! :)
viewtopic.php?f=7&t=20793
Dat houdt steek. Ik kon het niet terug vinden maar de zoekmachine had het vast nog niet opgepikt.
Gast

Re: Vraag forum.

Bericht door Gast »

jdla schreef:
Derp schreef:Je bericht is niet verwijderd, maar verplaatst naar het forumonderdeel 'ik heb mijn examen gedaan'. Dat is een betere categorie voor jouw ervaring! :)
viewtopic.php?f=7&t=20793
Dat houdt steek. Ik kon het niet terug vinden maar de zoekmachine had het vast nog niet opgepikt.
Logisch hoor, als je daar geen bericht van krijgt dat het verplaatst is snap ik dat je in de war bent!
En om correct te zijn staat het eigenlijk nog beter bij 'PRAKTIJKEXAMEN', waar iedereen zijn/haar praktijkervaringen deelt. :D
jdla

Re: Vraag forum.

Bericht door jdla »

Gast schreef:
jdla schreef:
Derp schreef:Je bericht is niet verwijderd, maar verplaatst naar het forumonderdeel 'ik heb mijn examen gedaan'. Dat is een betere categorie voor jouw ervaring! :)
viewtopic.php?f=7&t=20793
Dat houdt steek. Ik kon het niet terug vinden maar de zoekmachine had het vast nog niet opgepikt.
Logisch hoor, als je daar geen bericht van krijgt dat het verplaatst is snap ik dat je in de war bent!
En om correct te zijn staat het eigenlijk nog beter bij 'PRAKTIJKEXAMEN', waar iedereen zijn/haar praktijkervaringen deelt. :D
Ja bij nader inzien begrijp ik ook niet goed waarom het naar "theorie examen" ging. Het voelde behoorlijk praktisch aan :)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Vraag forum.

Bericht door Benny Stinkens »

jdla schreef: Ja bij nader inzien begrijp ik ook niet goed waarom het naar "theorie examen" ging. Het voelde behoorlijk praktisch aan :)
Dit komt omdat ik het verplaatst had, maar per ongeluk naar de verkeerde plaats :oops:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
jdla

Re: Vraag forum.

Bericht door jdla »

Benny Stinkens schreef:
jdla schreef: Ja bij nader inzien begrijp ik ook niet goed waarom het naar "theorie examen" ging. Het voelde behoorlijk praktisch aan :)
Dit komt omdat ik het verplaatst had, maar per ongeluk naar de verkeerde plaats :oops:
Ik zag dat het ondertussen weer terecht is. kan gebeuren. Laten we de beoordeling op "voorbehoud" houden ;)
Plaats reactie