Rijbewijs SintNiklaas

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast 93

Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door Gast 93 »

Hallo allen!

Aanstaande vrijdag (11/12) moet ik mijn rijbewijs gaan behalen in Sint-Niklaas!
Nu ik zelf ken niemand dat daar zijn examen afgelegd heb dus weet ik niet of zij al dan niet streng zijn?

Zelf ken ik er mijn baan niet goed, ken wel mijn borden dus ik ga er vanuit dat als je u borden kent je overal maar kan rijden! Ik heb er wel al enkele keren gereden, maar blijkbaar zie ik hier dat zij in Temse ook hun ronde doen?

IEMAND TIPS???


Thanks a lot
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door Stefan Peeters »

De zoekfunctie even gebruiken en je vindt dit: klik hier :wink:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast 93

Re: Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door Gast 93 »

Stefan Peeters schreef:De zoekfunctie even gebruiken en je vindt dit: klik hier :wink:

Deze link is voor mezelf niet echt ideaal, als je het bekijkt is het meest recente van 1 maand geleden......
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door Stefan Peeters »

Euh... :?:

Voor zover ik weet is de omgeving rond Sint Niklaas de laatste jaren niet zodanig gewijzigd dat die ervaringen van je voorgangers niet nuttig zouden kunnen zijn...

Wat wil je verder nog van ons? Dat we alle mensen die de laatste twee weken in Sint Niklaas examen hebben afgelegd even opzoeken en hen vragen om jou even te bellen?

Ik heb een tip :idea: : ga morgen en overmorgen aan het examencentrum in Sint Niklaas wachten tot er iemand terugkeert van zijn of haar examen en vraag die mens helemaal uit. Recentere ervaringen ga je waarschijnlijk niet vinden...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
yerro

Re: Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door yerro »

ik ga volgende week ook mijn praktijkexamen in sint-niklaas afleggen.
Ik zou als ik jou was zeker ook op google maps kijken en gewoon wat rondkijken naar wat voor wegen je zou kunnen krijgen.
Er zijn heel veel 1richtingsweggentjes en ook veel scholen.
Dus zou je dan willen vertellen hoe het bij jou ging?

Alvast veel succes!!!
Yerro
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door de rijprof »

gast 93 schreef:dus ik ga er vanuit dat als je u borden kent je overal maar kan rijden!
Dat help al voor een deel.
Maar er is meer o.m.: rijtechniek, kijktechniek, theorie toepassen, inzicht en vlotheid.
Wie goed rijdt, kan overal rijden.

Algemenen examen tips : http://www.derijprof.be > praktijkexamen
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Gast

Re: Rijbewijs SintNiklaas

Bericht door Gast »

Ik heb mijn rijbewijs in Sint Niklaas afgelegd, een half jaar geleden. Eerste keer was ik er niet door, en terecht (had een fietser niet doorgelaten terwijl ik naar rechts afsloeg) maar de tweede keer was ik er door (Met een beetje geluk, had volgens de examinator een fietser ingehaald op een verhoogd wegdek, maar dat heb ik dan zelf toch niet gezien :P)
Plaats reactie