Geslaagd 47/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Cynne

Geslaagd 47/50

Bericht door Cynne »

Ik ga voor een 12M rijbewijs.
Haalde de theorie al een keer op mijn 17 maar door geen mogelijkheden van thuis uit verviel mn rijbewijs. Zonder de site toen 43/50

Dan opnieuw geprobeerd als ik het huis uit was maar de begeleider mijn toenmalige man had er geen zin in en liet me stikken - weer verlopen 50/50 foutloos met deze site

Nu gescheiden en nieuwe kans voor 12M via deze site. Pc bij de rijschool functioneerde niet goed. Alle fototjes zagen blauw ipv de werkelijke kleuren maar examen was begonnen dus kon niet anders dan verder.

3 foutjes waarvan 1 omdat ik niet kon zien of het een oranje pinklicht was of een groen door ceen kleur.

En een strikvraag. Je rijdt rechtdoor. ( foro van 3 rijstroken met onderbroken lijn ertussen. Linkse strook is met pijl naar links voorsorteren en rechtse zonder pijl). Vragen ze of je nog van rijstrook mag veranderen.

Dit mag natuurlijk maar ik was afgeleid soorsat er stond je gaat rechtdoor dus dacht ja waarom ou je dat dan doen want dan sta je voorgesorteerd naar links. Stomme instinkersvraag.

Dan eentje over voorrang waar ik het antwoord niet goed gelezen had oeps!

Achja blij erdoor. Nu op naar praktijk!
Ga ik ook met het boek hier voorbereiden.
20u les zijn al geboekt. Nu nog begeleiders zoeken die vastberaden zijn me tot dat vast rijbewijs te krijgen voor jan 2021!
Gast

Re: Geslaagd 47/50

Bericht door Gast »

Cynne schreef: 10 jul 2020, 20:10 Ik ga voor een 12M rijbewijs.
Haalde de theorie al een keer op mijn 17 maar door geen mogelijkheden van thuis uit verviel mn rijbewijs. Zonder de site toen 43/50

Dan opnieuw geprobeerd als ik het huis uit was maar de begeleider mijn toenmalige man had er geen zin in en liet me stikken - weer verlopen 50/50 Nochthans foutloos met deze site

Nu gescheiden en nieuwe kans voor 12M via deze site. Pc bij de rijschool functioneerde niet goed. Alle fototjes zagen blauw ipv de werkelijke kleuren maar examen was begonnen dus kon niet anders dan verder.

3 foutjes waarvan 1 omdat ik niet kon zien of het een oranje pinklicht was of een groen door geen kleur.

En een strikvraag. Je rijdt rechtdoor. ( foto van 2 rijstroken met onderbroken lijn ertussen. Linkse strook is met pijl naar links voorsorteren en rechtse zonder pijl. Vragen ze of je nog van rijstrook mag veranderen.

Dit mag natuurlijk maar ik was afgeleid doordat er stond je gaat rechtdoor dus dacht ja waarom ou je dat dan doen want dan sta je voorgesorteerd naar links. Stomme instinkersvraag.

Dan eentje over voorrang waar ik het antwoord niet goed gelezen had oeps!

Achja blij erdoor. Nu op naar praktijk!
Ga ik ook met het boek hier voorbereiden.
20u les zijn al geboekt. Nu nog begeleiders zoeken die vastberaden zijn me tot dat vast rijbewijs te krijgen voor jan 2021!
Plaats reactie