45/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Freya M.

45/50

Bericht door Freya M. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Freya M.
Datum: 10-Nov-17 10:49:56
Onderwerp: 45/50

Beste,
Op dinsdag 31 oktober 2017 heb ik gratisrijbewijsonline.be geraadpleegd aan de hand van een SMS code. Na deze code gekregen te hebben, had ik toegang tot de theorie, de oefenvragen, de oefenexamens en het praktijkboek. De donderdag nadien (2 november 2017) ben ik mijn theoretisch rijexamen gaan afleggen in Deurne.
De studiemethode van gratisrijbewijsonline.be heeft mij hier enorm bij geholpen. Ten eerste vond ik het heel gemakkelijk om de theoriefilmpjes te bekijken met daarbij telkens een uitleg die uitgetypt was. De grote troef hiervan is dat je telkens, na de filmpjes bekeken te hebben, alle oefenvragen kan maken per hoofdstuk. De structuur die deze methode biedt, is echt noodzakelijk, aangezien er zoveel hoofdstukken zijn en je niets door elkaar wilt halen.
Nadat alle theorie dan ingestudeerd was, heb ik meerdere oefenexamens gemaakt, verspreid over twee dagen. Ook heb ik nog enkele proefexamens op gratisrijbewijsonline.be gemaakt vlak voor mijn theoretisch rijexamen. Het is heel fijn dat de examens die jullie voorleggen zo ‘up-to-date’ zijn. Ook het aangeven van de vragen op 5 punten (zware overtredingen) heeft mij geholpen tijdens mijn echte examen. Ten slotte vind ik het een grote troef dat je voor zo’n lage prijs (€3,50) zoveel informatie en mogelijkheden aangeboden krijgt.
MVG


Datum van examen: 02/11/2017
Resultaat: 45/50 (5 lichte fouten, 0 zware overtredingen)
Gemeente waar ik woon: Brecht; postcode: 2960
Telefoonnummer: +32493643323

Freya M.