Geslaagd!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Luc E

Geslaagd!

Bericht door Luc E »

Na 1 poging (36/50) [26-9-17] verspilt te hebben door stress en spanning omdat ik domme fouten maakte { 1 zware fout en 9 lichte fouten}, Heb ik besloten om het gewoon opnieuw te proberen en niet te stressen, met als resultaat een 45/50! Ik wil jullie echt van harte bedanken, mijn 2 broers (2-3 jaar geleden) en zus (1 jaar geleden) hebben deze site ook gebruikt voor hun theorie-examen (allemaal geslaagd). Ik heb gebruik gemaakt van de theorie video's en per hoofdstuk oefeningen te maken, ook proefexamens. Daarbij heb ik ook nog gebruik gemaakt van een redelijk verouderd handboek op plaatsen waar ik geen internet had om enkele dingen te herhalen. Maar het meeste heb ik hier geleerd.
Voor diegenen die het examen nog moeten maken, vertrouw op deze site.
Nogmaals bedankt! :D
Tachke
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2017, 18:59

Re: Geslaagd!

Bericht door Tachke »

Beste

Ik ben ook geslaagd mijn naam is Natacha ben van Tienen en heb mijn examen in Leuven afgelegd, ik heb gebruik gemaakt van jullie site heb wel een aantal maal de code opgevraagd. De code waarmee ik geslaagd was, was code 268897. Ik heb geoefend via de oefenvragen en met de proefexamens. Ik had 46/50 en was ongelofelijk blij ik moest mijn examen opnieuw afleggen omdat mijn theoretisch rijbewijs vervallen was. Zonder jullie site was het nooit gelukt en had ik nooit zulke goede punten behaald. Stukken gemakkelijker dan leren via een handboek, dit blijft echt hangen en geeft een zeer realistisch beeld van het examen.
Plaats reactie