46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Bahar A.

46/50

Bericht door Bahar A. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Bahar A.
Datum: 18-Jun-17 17:54:03
Onderwerp: 46/50

Beste,
Ik mag met veel trots zeggen dat ik geslaagd ben voor het theoretisch examen voor het rijbewijs B met 46/50 en dit op de laatste dag vooraleer de wetswijzigingen van kracht zouden gaan! De website gratis rijbewijs online werd me door velen aangeraden nadat ik niet geslaagd was voor het rijbewijsexamen op school.
Aanvankelijk, twijfelde ik over het gebruik van deze website. Er zijn immers duizenden websites die je beloven om op een snelle en gemakkelijke manier je voorlopig rijbewijs te behalen. Desondanks gaf ik het toch een kans! Ik leerde de theorie en de filmpjes bekeek ik op de website. Ook voor de oefeningen en de oefenexamens raadpleegde ik de website van gratis rijbewijs online. Dit werd beloond met een 46/50! Dank u!
Jullie methode is zeer goed! Ik raad daarom iedereen aan om bij het studeren alle mogelijke hulpmiddelen te laten vallen en enkel deze website te gebruiken!
Overigens wens ik jullie te danken voor het maken van deze website, de duidelijke uitlegging van de theorie en de vele diverse oefeningen!
Met vriendelijke groeten


Bahar A.

DATUM EXAMEN: 31/05/2017
BEHAALDE RESULTATEN: 46/50
WOONPLAATS: 3500 HASSELT (LIMBURG)