36/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
busforlife
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2017, 14:29

36/50

Bericht door busforlife »

Alle lessen gevolgd, materiaal onder de filmpjes gestudeerd, alle oefenvragen gemaakt en +5 keren het proefexamen. Ook op de website van de VAB 10x proefexamens gemaakt. Deze website biedt dus geen volledige garantie dat je slaagt (95% slaagt wel als je de cijfers moet geloven, ik zal dan bij die 5% zitten zeker? :roll: )

Leuk hoor, geld kwijt en nu een moeilijker examen!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: 36/50

Bericht door GRO »

Beste,
Er zijn personen die via zelfstudie onvoldoende kunnen leren en dus beter theorieopleiding volgen in rijschool.
Vermoedelijk ben jij een van hen.
Als ik hier reacties lees van jongeren die enkel via de site geleerd hebben en behoorlijk hoge punten halen, met uitzonderingen zelfs 50/50, dan nemen die toch op een andere wijze de leerstof op.
busforlife
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2017, 14:29

Re: 36/50

Bericht door busforlife »

Dat zou zeker kunnen! Vandaar dat ik in mijn tweede jaar van een hogeschoolstudie bezig ben momenteel... :lol:

Laat me het erop houden dat volgens mij toch niet alles voor 100% op de website staat. Ook heb ik een paar tegenstrijdige vragen opgemerkt wanneer ik het proefexamen van de VAB maakte (wie nu correct is, laat ik in het midden). Afgezien van dat is de website wel een aanrader.

Ach, volgende keer beter zeker, zo snel geef ik niet op :wink:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: 36/50

Bericht door GRO »

Volg volgende keer eens volledig onze leermethode. En blijf eens weg van andere sites voor extra proefexamens, zo voorkom je dat je misschien denkt dat er tegenstrijdigheden worden verteld. Wij trachten dagelijks onze site up-to-date te houden. Wat andere websites doen, weet ik niet.
Succes volgende keer.
Plaats reactie