49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Alexandra S.

49/50

Bericht door Alexandra S. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Alexandra S.
Datum: 20-May-17 18:09:00
Onderwerp: 49/50

Beste redactie van Gratis Rijbewijs Online,
Ik ben op 19/5 geslaagd voor mijn theorie met 49/50! Dit was mijn tweede poging, na meer dan 10 jaar te hebben gewacht - uit faalangst - om het opnieuw te proberen.
Dankzij jullie methode is het me moeiteloos gelukt. Ik heb jullie boek gekocht, maar heb uiteindelijk vooral baat gehad aan jullie website en de oefeningen die daar te vinden zijn. Elke video beluisterde ik aandachtig, de moeilijke passages herlas ik telkens onderaan de video en dan maakte ik alle oefeningen die bij de video hoorden.
De laatste paar dagen voor het examen heb ik gewoon aan een stuk door jullie proefexamens zitten maken. Naast het feit dat ik dankzij jullie alle theorie grondig heb verstaan, heb ik ook geleerd om onder druk naar het juiste antwoord te zoeken. Jullie geven namelijk 15 seconden bedenktijd op de website en dwingen de lezer zo om de vraag sneller en aandachtiger door te nemen (alsook de mogelijk antwoorden). Maar op het echte examen wordt de vraag eerst door een robot voorgelezen (héél traag) en dan pas beginnen de 15 seconden te lopen.
Wanneer ik het examen voor het eerst heb proberen af te leggen, was ik vooral verrast door hoe snel de tijd verviel. Deze keer, daarentegen, was ik veel meer druk gewoon dankzij jullie proefexamens en ik kon me, daarom, veel beter concentreren dan tijdens mijn eerste poging. De vragen had ik daarenboven al allemaal meermaals gezien en opgelost op jullie website en ik heb maar eventjes getwijfeld bij de enige vraag die ik uiteindelijk fout had (en dat alleen omdat de mogelijke antwoorden erg verwarrend waren geformuleerd).
Bij deze wil ik jullie dus bedanken voor jullie leermethode! Hadden jullie 10 jaar terug bestaan, dan was ik zeker vanaf de eerste keer geslaagd.


Hartelijke groeten,
Alexandra S.
3000 Leuven