46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Dietlind V.

46/50

Bericht door Dietlind V. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Dietlind V.
Datum: 30-Apr-17 7:08:37 PM
Onderwerp: geslaagd voor de theorie!

Beste,
Zes jaar geleden had ik mijn theoretisch examen al eens afgelegd en was ik met begeleider beginnen oefenen op de baan. Door gezondheidsproblemen heb ik het voorlopig rijbewijs toen echter laten vervallen, en door de nieuwe wet die net de maand daarop van kracht ging, moest ik drie jaar wachten om opnieuw te mogen proberen.
Nu het eindelijk tijd was voor de herkansing, bleek het een pak moeizamer te gaan dan zes jaar eerder. Ik heb namelijk sinds enkele jaren cvs, en de vermoeidheid had een grotere impact op het studeren dan ik had verwacht. Ik had een theorie handboek aangekocht, maar ik kon me er moeilijk op focussen, en tegen dat ik aan het eind van het handboek was gekomen, bleek ik de eerste helft alweer helemaal vergeten.
Nadat iemand me aanraadde het met jullie website te proberen, ging het plots een pak beter! Door de combinatie van filmpjes (beeld en geluid bleken minder vermoeiend om op te concentreren en gemakkelijker te memoriseren dan enkel geschreven woord) met extra uitleg erbij, examentips en toegang tot véééél oefeningen, lukte het uiteindelijk toch! Vrijdag (28/04) behaalde ik in Deurne 46/50.


Dankuwel gratisrijbewijsonline!


Groetjes,
Dietlind V.
(Brasschaat)