46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Burak S.

46/50

Bericht door Burak S. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Burak S.
Datum: 04/08/17 17:36:08
Onderwerp: 46/50

Jarenlang had ik geen interesse om een rijbewijs te halen. Dankzij de nieuwe regulering na 1 juni 2017 kreeg ik de prikkel in mijn hersenen dat ik mijn theorie moest behalen.
Ik had echt schrik, want ik had 2 mislukte pogingen achter de rug en had geen zelfvertrouwen meer. Totdat mijn vriend jullie site adviseerde...
Eerlijk gezegd; geloofde ik niet in hem. Want de leerstof was voor mij te oppervlakkig. Dit heeft natuurlijk te maken dat ik op het vlak van wegcode geen flauw benul had. Maar toch gaf ik de moed niet op. In het begin was alles voor mij Chinees. Maar de eenvoudigheid van de filmpjes en de reacties van anderen spraken mij moed in. Ik heb eerst alle vragen oefeningen opgelost en dan pas het proefexamen gedaan. Ik behaalde 46/50 voor mijn theorie op 08/04/2017 te Kontich.
Rijbewijs op school had ik gekregen, maar omdat ik de tweede les niet had bijgewoond, mocht ik het examen niet afleggen. Ik kan wel zeggen dat de lessen te oppervlakkig waren. Ik heb ook proefexamen van de VAB site gedaan. Die waren echt niet zo nuttig, jullie site is echt top.
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik mijn theorie heb behaald. Een dikke MERCI voor de maker van de site!!!

Burak S.