BOEK 44/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Shana K.

BOEK 44/50

Bericht door Shana K. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Shana K.
Datum: 21-Nov-16 9:57:08
Onderwerp: BOEK 44/50

Beste
Op vrijdag 18/11/2016 heb ik mijn theoretisch examen rijbewijs B afgelegd in het examencentrum Kontich.
Ik behaalde dankzij jullie handboek en online lessen , oefeningen & de proefexamens een score van 44/50.
Ik ben intussen al 26jaar, en na mijn vorige gefaalde pogingen 1 geleden van mijn 17 jaar en 1-tje enkele jaren geleden, leek het alsof ik dit nooit zou halen. Voor mij is de score van 44/50 dan ook een Big deal.
Ondanks de faalangst en de angst dat ik het weer niet zou halen, heb ik jullie handboek aangeschaft, en ben ik de online lessen en oefeningen beginnen maken. Nadien de proefexamens herhaaldelijk blijven maken tot ik keer na keer geslaagd was.
En zelfs dan ging ik maar met een klein hartje naar het examencentrum.
Toen ik op het computerscherm GESLAAGD zag staan, kon ik mijn geluk niet op.
Iedereen die mij kent weet dat dit voor mij een way overdue maar zeer historisch moment was :)
Eentje waar ook heel mijn omgeving dus zeer tevreden mee was.
Ik kan jullie niet anders dan bedanken voor deze geweldige manier om mensen de theorie grondig en correct te laten leren, met de focus voor enkele zeer belangrijke zaken, en tips voor de dingen die regelmatig terugkomen in de examens.
Dankzij jullie is mijn zelfvertrouwen toch wat meer hersteld, en is de eerste grote zet gemaakt richting mijn rijbewijs.
Beter laat dan nooit !

Een welgemeende Dankjulliewel

Groetjes

Shana K.
Woonachtig te 2845 Niel
Afbeelding Ons handboek: Theorie Rijbewijs B

Afbeelding