46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Katrijne M.

46/50

Bericht door Katrijne M. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Katrijne M.
Datum: 28-Oct-16 22:24:34
Onderwerp: 46/50

Beste,
Op 4 oktober legde ik mijn theoretisch rijexamen af. Ik ging met de nodige stress (maar dankzij jullie leermethode met meer zelfvertrouwen) naar het examen. Ik slaagde met 46/50. Ik heb dit zonder twijfel te danken aan het aandachtig bestuderen/lezen/studeren van de ontzettend gestructureerde en overzichtelijke theorie online en het maken van de vele proefexamens .

Wat me erg geholpen heeft, is de manier waarop de theorie met duidelijke onderverdelingen, tussentitels en tekeningen werd aangebracht. De theorie houdt overigens rekening met de werkwijze van zowel studenten met een eerder fotografisch geheugen (zoals ikzelf) als studenten die het nodig vinden de theorie echt te horen (youtube filmpjes). Ik had er veel aan eerst de theorie zelf door te nemen om ze dan vervolgens op te frissen door de gesproken filmpjes te herbekijken. Vervolgens maakte ik alle proefexamen per onderdeel om ten slotte alles door elkaar te testen met de algemene proefexamen. Ik herhaalde steeds degene die ik fout had tot ik echt wist waar mijn fouten zaten. Het is ook erg behulpzaam dat er bij elke fout meteen staat in welk onderdeel je de theorie kan herbekijken.

Alles was overzichtelijk en to the point.
Vriendelijke groeten en bedankt voor uw uitstekende begeleiding!

Mijn naam is Katrijne M. Ik legde mijn examen af in Geel (en woon zelf in Turnhout) op 4 oktober.