Niet geslaagd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Jany Coenen

Niet geslaagd

Bericht door Jany Coenen »

Quote: Van: Coenen Jany
Datum: 31/08/2006 22:01:28

Hallo!

Wat een dag... Deze middag heeft mama me naar Alken gebracht om mijn theoretisch examen af te leggen. Ik, iemand die altijd nerveus ben, was ook nu weer niet te houden. Toch dacht ik bij mezelf Ik heb drie avonden lang alle vragen gemaakt, ik MOET gewoon door zijn!

De vragen verliepen redelijk vlot, maar er is altijd wel een twijfel geval. Ik probeerde zoveel mogelijk regels te volgen en dacht zo lang mogelijk na. Na een kleine drie kwartier begon ik aan m'n laatste vraag. Ik had er een goed gevoel bij... Maar wat zag ik?! 40/508!? Dit kon gewoon niet... Ik slenterde naar de man aan het tafeltje, nam mn identiteitskaart aan en het blad waarop stond dat ik niet geslaagdwas voor mijn examen. Net één punt tekort...

Volgens mij heb ik pech gehad, door de zenuwen eens iets niet gezien, dan een stomme fout of iets wat ik totaal niet wist. Ach... een samenloop van omstandigheden!

Zodra ik thuiskwam heb ik me achter de computer gezet. Stuurde ik een sms voor de proef examens en probeerde ik alle 25-reeksen. Hier en daar een foutje maar over het algemeen geslaagd (en méér dan dat ook). Echt pech gehad dus.

Morgen waag ik opnieuw mijn kans. Morgenvroeg nog wat ad randums maken en dan (deze keer met de trein) weer naar Alken!

Hopelijk lukt het me... Ik laat je zeker iets weten!

Jany

PS: Deze site is echt fantastisch. Dat ik er niet door was, daar kan ik nog steeds niet bij!
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Volgens mij heb ik pech gehad
Neen Jany, ik denk niet dat je pech hebt gehad, maar dat jij de theorie onvoldoende hebt geleerd.
Quote: Ik heb drie avonden lang alle vragen gemaakt
Daar zit je fout.

Je had beter geschreven: &quotIk heb drie avonden de theorie gestudeerd en nog een uurtje proefexamens gedaan.&quot

Op de pagina ONZE LEERMETHODE staat duidelijk: &quotde proefexamens van buiten leren is zeker geen garantie om te slagen&quot

Als je 40 op 50 haalt, dan is dit duidelijk een bewijs dat je de theorie niet beheerst. Thuis komen en opnieuw wat proefexamens maken lost niks op. Je moet de theorie kennen.

Dagelijks posten hier jongeren dat ze geslaagd zijn met zeer hoge score, zelfs 50/50. Maar dat lukt enkel als je onze leermethode juist volgt.
Plaats reactie