Geslaagd op theorie!!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Laura Peeters

Geslaagd op theorie!!

Bericht door Laura Peeters »

Quote: Van: laura@het-dolfijntjuhh.nl
Datum: 30/08/2006 15:11:05
Onderwerp: Geslaagd op theorie!!

1 september veranderd de wetgeving...
ik ging dus begin augustus naar mijn rijschool en ze zeiden mij dat het voordelig zou zijn moest ik het nog doen voor 1 september ( theorie), maar ik kreeg het al beroerd toen ik het hoorde mij theorie en mijn lessen volgen terwijl ik de hele maand augustus een vakantie job doe ? ik dacht dit haal ik dus echt NOOIT!!

het eerst wat ik dus deed toen ik thuis kwam, was mijn boek open die ik mee genoemen had en beginnen lezen maar dat was dus zo saai dat ik het na 1 hoofdstuk al helemaal niet zag zitten ... ik dacht mischien vind je wat op internet en ik kwam gelijk op de kbc site uit... echt wel intressant , begon de vraagjes te maken , de theorie lezen samen met mijn boek open en ik had het redelijk snel in me hoofd voor de tijd die ik er voor had...

Ik zag dus staan je kunt een gsm winnen mijn eerste reactie ''ooh leuk'', maar toen ik op het examencentrum vorige vrijdag was had ik zo iets van zou ik slagen , achteraf dik geslaagd met 4 klein foutjes!!

Nu wou ik jullie bedanken voor de site die me toch door de saaie maar belangrijke stof door hielp... en wie weet maak ik toch ook eens kans op zo een nieuwe mobiel... , dan heb ik 2 x geluk....

bij deze, de groeten aan kbc

info:
naam, Peters Laura
gemeente, Mol
datum van examen , vorige vrijdag 25 augustus