Geslaagd 50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Rudy St.

Geslaagd 50/50

Bericht door Rudy St. »

Quote: Van: Rudy Stymans
Datum: 29/08/2006 21:25:06
Onderwerp: Geslaagd 50/50

Hallo allemaal

Vorige week donderdag heb ik voor de tweede keer mijn theorie-examen afgelegd, en dat terwijl ik er de eerste keer toch door was. Ik was onlangs namelijk betrokken bij een verkeersongeval (in fout) en heb hierbij een rijverbod van 3 maanden opgelopen. Om mijn rijbewijs terug te kunnen krijgen, moest ik een aantal herstelonderzoeken en -examens doen, waaronder dus ook het theorie-examen opnieuw...

Aangezien het toch al een paar jaren geleden was dat ik mijn rijbewijs behaalde, wilde ik me toch terdege op dit (her)examen voorbereiden omdat de verkeerswetgeving toch continu evolueert en verandert. En ik wilde er uiteraard ook van de eerste keer door zijn Vandaar dat ik de site gebruikt heb om mijn kennis een beetje op te frissen, en ik moet zeggen dat het héél erg vlot ging. Ik heb alle theorie nog eens overlopen en ik denk dat ik ook à¡lle vragen op de site gemaakt heb. Op het theorie-examen ging het dan ook vanzelf, met een fantastisch resultaat... 50/50, geen enkele overtreding!

Daarom een welgemeende dankuwel aan iedereen die deze site mogelijk gemaakt heeft!! Het is echt een geweldige site, die het leren van de theorie toch een heel pak aantrekkelijker en gemakkelijker maakt!

Groetjes
Rudy St.

Vosselaar
examen gedaan op 24 augustus 2006
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Een prachtig begin voor de toekomst!
fatihpieters

ey

Bericht door fatihpieters »

ik ga morgen men theori examen afleggen maar ik ben zeer bang dat ik er niet zal door zijn. via deze site heb ik alles goed uit de boeken ook maar ja in het echt is het wat anders eh :s dus ik hoop dat iedereen zal duimen voor mij en ik hoop voor me eigen dak der door ben :d
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

fatihpieters schreef: ... uit de boeken ook
Jongeren die onze leermethode volgen geven wij een zeer zeer hoge kans om te slagen.

Maar ik lees dus dat jij een eigen methode gevolgd hebt. De eerste regel van onze leermethode begint met: &quotleer je via de site dan geven wij je de raad geen ander handboek, oefenboek, CD-rom etc... te gebruiken maar uitsluitend onderstaande methode te volgen.&quot
Plaats reactie