gebuist

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

gebuist

Bericht door gast »

Was gebuist, paar situatie's gehad die ik niet juist kon beantwoorden. Ook wat stomme antwoorden gegeven...

next time better
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Twas te pijzen é
Dat komt omdat je onze leermethode niet gevolgd hebt. Er is geen andere verklaring voor.

Als je uitsluitend met de site eerst hoofdstuk per hoofdstuk leert en de daarbijhorende oefenvragen per hoofdstuk maakt. Daarna, nadat je alles geleerd hebt, de proefexamens maakt, eerst reeks per reeks en daarna ad randum, dan moeten er mirakels gebeuren om te buizen, want dan ben je elke examenvraag ofwel in de theorie of bij de oefenvragen of bij de examenvragen bijna 2x tegengekomen.

Heb je theorieles gevolgd in een rijschool, dan zijn de proefexamens voldoende.

Heb je geen theorieles gevolgd in een rijschool dan moet je via de site leren zoals het is voorgeschreven. Anders herbeginnen

Laatst aangepast door eugeen op Zo Aug 27, 2006 5:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt
liene

Bericht door liene »

Kheb paar weken geleden ook beginnen leren voor mijn B klasse brommer, helaas ben ik er ook niet door voor mijn eerste keer ( 30/40)
Ik heb geen enkele vraag gehad op het examen die een beetje overeen kwam met de vragen op de site. over 2 dagen probeer ik het opnieuw en ondertussen heb ik de site alweer eens overlopen.
Hopelijk ben ik nu geslaagd want anders mag ik geen 3de keer proberen van mijn ouders, en ik heb nu juist een prachtige brommer gekregen!
groetjes, Liene
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Wat velen vergeten is dat ze voor RIJBEWIJS A3 ook de theorie voor RIJBEWIJS B moeten kennen.

Als je maar 30/40 hebt gehaald, is dat een teken dat je niet alles goed hebt geleerd.

Binnen twee dagen al opnieuw examen gaan doen is misschien te vlug hoor. Uw resultaten tonen aan dat je de theorie nog niet goed kent.

Enkel wat oefeningen maken of wat proefexamens gaan niet helpen.
Plaats reactie