ook net geslaagd !!!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
P-J-V

ook net geslaagd !!!

Bericht door P-J-V »

Ziezo, ik ben vandaag ook mn theoretisch examen gaan afleggen in Wevelgem (vragenreeks 52)

kmoe zeggen, ik had nie veel zin om mn theorie te leren maar toen ik via kbc op deze site terechtkwam is het tochwel in een stroomversnelling gegaan, een paar dagen de vragenreeksen overlopen en bij de vragen die ik fout had de theorie bekijken, en het examen is perfect gelukt!
Ik had drie foutjes maar ik was toch geslaagd, ik herkende bijna alle vragen vanuit de vragenreeks!

Deze site is zeker een aanrader, houden zo!

vele groeten, P-J-V
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Weet je misschien nog welke vragen je fout had?
P-J-V

Bericht door P-J-V »

vraag 2,6,31

het enige wat ik me nog herinner was een dat een van de vragen die ik fout had was

--&gt een foto van een rijweg, een auto op de linkerrijstrook die naar je toe kwam en een auto op de rechterrijstrook die van je wegreed, beide auto's gingen elkaar gewoon passeren. Er stonden geen verkeersborden, er brandden geen knipperlichten. De vraag was: welke auto heeft voorang? de auto op de linkerrijstrook of de auto op de rechterrijstrook?
(Beide auto's reden gewoon rechtdoor en maakten geen aanstalten om ergens in te draaien, ik kan me geen zijiweg herinneren)

ik zei 'geen van beiden' maar het juiste antwoord was 'de auto op het linkervak die naar je toekomt
Ik begreep er niets van ma toch

--&gt De tweede vraag die ik fout had was wanneer moet het achterremlicht altijd branden?

de antwoorden waren iets in die aard
Bij hevige sneeuwval, bij hevige regen en bij mist?
bij mist?
bij bij sneeuwval en regen?

ik koos voor het laatste maar het moest het eerste zijn dacht ik

--&gt de derde vraag die ik fout had herinner ik me niet meer

Ciao!
P-J-V

Bericht door P-J-V »

srry, ik bedoelde niet achterremlicht maar achtermistlicht
Plaats reactie