Geslaagd rijbewijs A

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Dirk De Wispelaere

Geslaagd rijbewijs A

Bericht door Dirk De Wispelaere »

Quote: From: Dirk De Wispelaere
Date: 05/18/06 21:45:47
To: rijbewijs@telenet.be
Subject: rijbewijs A

geachte,

bij deze wil ik u (jullie) toch van harte bedanken voor de informatie die jullie ten toon spreiden. Ik had een boek gekocht om mijn examen te studeren en heb dit ook gedaan. Dit boek beweerde u probleemloos door u examens te helpen, welke categorie je ook maar wilde A, B of A3. Nu de laatste twee heb ik al dus ben ik voor het eerste gegaan. Nadat ik dit boek tot mij genomen had ben ik mijn examen gaan doen, met een slecht resultaat als gevolg. Mijn verkeersregels die kende ik goed, maar de typische dingen voor motor stonden blijkbaar onvolledig in dit boek. Ik hbe mijn examen overlopen en al mijn fouten waren zo'n typische dingen. Dezelfde avond heb ik jullie site goed doornomen en al de testen gedaan. Ik heb er imens veel bij bijgeleerd en heb deze ochtend mijn examen een tweede maal gedaan met een schitterent resultaat als gevolg.

Deze site is dus een volledige site en bied garantie voor het welslagen van welk theorieexamen ook (B-A) Dankzij de ontdekking van jullie site ben ik dus een stapje dichter bij het waarmaken van een droom van mij...rijden met een moto (tzal wel een lichte worden )

bedankt

Dirk