zalige adrenalinestoot

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Proficiat
Ik heb nog niet eerder zo'n enthausiaste reactie gelezen

Jij zal zeker jouw haar blond geverfd hebben.
Succes met de praktijk!
Zie dat je een goede rijinstructeur uitzoekt. Ik raad je aan om bij jouw vriendinnen te informeren.
geen dom blondje

zalige adrenalinestoot

Bericht door geen dom blondje »

Woensdag 17 mei een dag die ik nooit vergeet!
in de voormiddag geen school dus de week ervoor goed geleerd dan zullen we es zien of ik er door kan zijn. trippel trippel naar het rijexamencentra,stress..stress.. vragen beantwoorden (met vijf in de zaal ) laatste vraag B......... 'PROFICIAT U BENT GESLAAGD'
wat ik toen dacht da kan ni ikke ? effe rondkijken 2jongens klaar, niet geslaagd, ik sta op echter mij komt er nog ene , de vrouw laat me wachten , jongen is niet geslaagd, dann zegt ze proficiat !! da was voor mij yesyesyes!! oogtest! goed naar buiten, zie mama staan, ik sprong gewoon een gat( in de lucht ik kon niet snel genoeg thuis zijn om naar men vriend te bellen en te zeggen dat ik er door ben met een grappige drie foutjes!! goh man eens ik thuis was stond ik nog te trillen op men benen eg zot!! vriend was blij iedereen was blij,.. en nu zit ik hier te wachten om naar school te gaan en dan tegen vijf uur mij te kunnen gaan inschrijven in de rijschool.
Dit was de beste 15 betaalde euro ooit!
en dat allemaal dankzij deze supper toffe leuke site, op een weekje kende ik het en zie nu , nu alleen maar nagenieten van men eigen intelligentie( ey en da voor een blondje ) ge ziet ze zijn ni allemaal dom eh hihi deze site geef ik door aan iedereen die ik ken en mijn broer kan ik er al zeker goed met helpen!
dikke zoennnnnnnn voor die toffe site love ya...xxxxx
nathalie
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Plaats reactie