Ik heb mijn examen gedaan

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
miej

examen

Bericht door miej »

kwas gebuisd
de vragen van jullie zijn te algemeen...
wendy
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2006, 00:00

Re: examen

Bericht door wendy »

miej schreef: kwas gebuisd
de vragen van jullie zijn te algemeen...
Vind je?
Mijn examenvragen waren bijna letterlijk dezelfde als hier in de proefexamens... Tuurlijk kan niet iedere reeks zo zijn denk ik...

Wel jammer voor je...
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Miej schreef: kwas gebuisd
de vragen van jullie zijn te algemeen...
Te algemeen???
Vreemd dat in de meeste postings staat dat de vragen op de site haast hetzelfde zijn als op het examen.

Weet je wat ik denk... dat je onze leermethode niet gevolgd hebt.
Geef eens een paar 2 of 3 van de vragen die je fout had?
Davina

Ik heb mijn examen gedaan

Bericht door Davina »

Ik heb vandaag 19 april 2006 mijn theoretisch examen afgelegd.
En ...........................................................................................
................................................................................................
... ik ben er door!!!!
Ik had slechts 2 foutjes.


En dit alles dankzij jullie geweldige site.

Ik kan iedereen deze site aanraden.



nu nog hopen dat mijn praktijk examemen over x aantal maanden ook zo goed gaat.

HATELIJK DANK
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Bij mij waren de meeste vragen zoals op de site. Helaas zaten er ook nog 5 vragen bij die in de verste verte niet op de site aan bod kwamen, maar goed je mag 8 of 9 fouten maken (ik ben niet zeker) dus dat is geen probleem.

Miej, ik garandeer jouw dat jij de eerstvolgende keer slaagt voor jouw theorieëxamen als je leert zoals Eugeen zegt: eerst de theorie goed lezen én begrijpen en dà¡n pas vragen beantwoorden. Dan evt. de examenvragen die je niet echt nodig hebt.
Probeer het maar eens, je hebt niets te verliezen. Dan zal je hopelijk over een paar weken kunnen schrijven op het forum dat je geslaagd bent bij jouw volgende poging.

Vraagje aan de moderators: Hoe kan het toch dat er in een land met 11 a 12 miljoen mensen nog steeds geen fatsoenlijk boek is. Het is toch absurd
Van de positieve kant, dankzij dat gepruts heb jij deze gratis oefenvragen en beschrijving van theorie opgericht en dit helpt je doorheen het examen met veel minder oefentijd.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Bij mij waren de meeste vragen zoals op de site. Helaas zaten er ook nog 5 vragen bij die in de verste verte niet op de site aan bod kwamen
Het is onze doelstelling ook niet om de vragen op deze site te plaatsen maar wel de wetgeving op een "leerbare mannier"

Ik heb soms de indruk dat er veel mensen zijn die alleen maar de oefenvragen maken in de hoop dat ze die ook tegenkomen op hun echte examen maar dit is niet de bedoeling
Quote: Vraagje aan de moderators: Hoe kan het toch dat er in een land met 11 a 12 miljoen mensen nog steeds geen fatsoenlijk boek is. Het is toch absurd
Nog even geduld het komt er aan
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie