geslaagd!! yepla!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Pieter-Jan Van Vaerenberg

geslaagd!! yepla!

Bericht door Pieter-Jan Van Vaerenberg »

twas echt super makkelijk door deze site, echt bedankt, ik had maar 1 fout en da was omdaket verkeerde knopje zonder mijn weet had ingedrukt terwijl ik het juiste antwoord wist!
nuja
ik ben er glansrijk door en dat is het voornaamste, de beste 2.5€ die ik al besteed heb!
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Knap hoor Is mij niet gelukt En ik ben toch geen domme.
GRO
Administrator
Berichten: 12758
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

BBB schreef: Is mij niet gelukt En ik ben toch geen domme.
@ BBB

Wees gerust BBB, dat heeft niets met slim of dom te maken.

Maar er zijn sommigen die onze leermethode volgen en meteen slagen en anderen die een eigen methode volgen, (zowat een mix van site en handboeken) en die moeten soms wel eens een tweede keer gaan
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Ik denk dat jouw logica teveel verschilt van die van het verkeersreglement, BBB.

Gelukkig kun je met jouw logica iets heel belangrijks: mensen genezen.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Inhaalvraag: Mag je inhalen of niet. Voorzover ik zie:
- geen verbodsbord
- geen gevaarlijke bocht (zoiezo geen bocht in zicht)
- weg loopt niet omhoog
- geen kruispunt of spoorwegovergan in zicht

Toch mag je niet inhalen. Rara waarom?


Weg met bord verboden naar links af te slaan. Mag je naar links afslaan verderop? Volgens het GOCA wel.


Spijtig genoeg staat het GOCA niet toe om de vragen na afloop nog te bekijken. Pas bij de 3de fout had ik door dat ik de fouten te zien kreeg, het stond er niet echt duidelijk.
Ik vind het echt dikke shit dat je niet zelfstandig door de vragen heen kan na afloop. Nu weet ik nog niet wat er fout was.


Voorsorteerstroken:
Auto wilt van rechts (waar pijl rechtdoor staat) naar links (waar pijl naar links staat) en steekt zijn richtingaanwijzer aan als hij zich in de voorsorteervakken bevindt die een stippellijn hebben. Moet je hem voorlaten/heeft hij voorrang? Weet niet meer de exacte formulering.
Ik denk dat iedereen het met me eens zal zijn dat je er verstandig aan doet om die auto voor te laten, volgens het GOCA heeft hoef je dat niet te doen.
GRO
Administrator
Berichten: 12758
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

BBB schreef: Spijtig genoeg staat het GOCA niet toe om de vragen na afloop nog te bekijken.
Dat kun je toch na het examen???
Quote: Mag je inhalen of niet. Voorzover ik zie:
- geen verbodsbord
- geen gevaarlijke bocht (zoiezo geen bocht in zicht)
- weg loopt niet omhoog
- geen kruispunt of spoorwegovergan in zicht

Toch mag je niet inhalen. Rara waarom?
Er zijn nog andere redenen waarom je niet zou mogen inhalen:

- Voorbeeld: witte doorlopende streep tussen twee rijstroken.
- Voorbeeld: als je rechts zou inhalen waar het niet mag
- Voorbeeld: verhoogde inrichting
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Quote: Dat kun je toch na het examen???
Enkel de vragen die je fout had en maar heel kort. Je kan niet door de vragen heen lopen in de volgorde die jij wilt en zolang je dat wilt. Als je niet in die 5 seconden kan zien wat er fout was dan is je kans voorbij.
Het zou klantvriendelijker zijn als je na afloop een menu krijgt van jouw 50 vragen en ze kan aanklikken en er rustig naar kan kijken en dat er dan ook uitleg bijstaat waarom het fout was. Dan leer je er tenminste ook nog van.
Blijkbaar is dat te veel gevraagd voor zo'n instelling


Quote: - Voorbeeld: witte doorlopende streep tussen twee rijstroken.
- Voorbeeld: als je rechts zou inhalen waar het niet mag
- Voorbeeld: verhoogde inrichting
was ook niet het geval, daar ben ik 100% zeker van.
Dus het raadsel is nog niet opgelost
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Hela Eugeen,
ik ben wel de 1ste keer geslaagd he.
Ik had alleen een paar foutjes gemaakt, 5 om precies te zijn en dat zijn er 5 teveel. Ik kan het niet goed hebben als ik onnodig fouten maak. Ik heb overigens ook een vermoeden naar aanleiding van mijn examen dat er incidenteel een discutabele vraag tussen staat. Ik vond het ook vreem dat al die foutjes tussen vraag 30 en de 39 stonden. Erg dicht op elkaar. Concentratieverslapping van mij of de opsteller van de vragen of gewoon pech
GRO
Administrator
Berichten: 12758
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@ BBB

Was om te lachen hé
Quote: Ik heb overigens ook een vermoeden naar aanleiding van mijn examen dat er incidenteel een discutabele vraag tussen staat.
Herinner je nog ongeveer welke of waarover?
Plaats reactie