Geslaagd!!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Proficiat Kirlien

Weet je nog welke vragen je fout had?
kin-lien
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2006, 00:00

Geslaagd!!

Bericht door kin-lien »

Hallo
Ik heb mijn theorie examen voor het rijbewijs 2 keer moeten doen. What a shame
In ieder geval had ik voor de eerste keer 12 fouten en toen ik wat ging surfen vond ik jullie site, 3 dagen later ben ik mijn examen opnieuw gaan doen, ik was een heel stuk onzekerder en nerveuzer maar dankzij jullie site ging het eigenlijk zeer vlot... en ik had slechts 3 fouten!!

Ik wil jullie dus heel erg bedanken voor de goede overzichtelijke site en de proefexamenvragen. Er komen echt veel vragen in terug. De beste 2,5 euro ooit!!!

Veel groetjes
XXX Anne
kin-lien
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2006, 00:00

Geslaagd!!

Bericht door kin-lien »

Oei, vergeten vermelden dat ik voor het rijbewijs B ging

xxx Anne
kin-lien
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2006, 00:00

Bericht door kin-lien »

Nee, niet allemaal. Ik weet er wel nog 2, ik kreeg een foto vanuit een auto op een weg met een verkeersbord dat ik voorang had van rechts tot het eerstvolgende kruispunt en een eindje verder was er een aardeweg. De vraag was of ik voorrang had op alle bestuurders, zowel links als rechts. Je kon kiezen tussen voorrang op iedereen of voorrang alleen op rechts. Ik had het tweede, maar je hebt dus blijkbaar voorrang op iedereen...

Een 2de fout was over het inhalen over een overweg. Ik ben zeker dat het een strikvraag was De overweg had geen lichten of slagbomen en de auto voor mij was juist over de overweg. De vraag was of ik mocht inhalen. Ik had nee geantwoord en dat was fout blijkbaar...

Voila, da was het zo...
Groetjes
xxx Anne
Plaats reactie